bik2 Skrevet August 9, 2009 Skrevet August 9, 2009 hei.får ikke kommet å hennta det denne uka.hvet ikke om du vil sende det,hvis jg betaler in penger til deg. det er 51mm fjærbein som sitter på bilen?
bergeee Skrevet August 9, 2009 Forfatter Skrevet August 9, 2009 vet ikke åssen fjerbein som sitter på. tviler på at det blir noe sendig alså
bergeee Skrevet August 13, 2009 Forfatter Skrevet August 13, 2009 bumpern jeg. det som er igjen her nå er. front stilling,dører og interiør
Brættis Skrevet August 16, 2009 Skrevet August 16, 2009 Jeg kjøper el. vindusheiser med knapper og ledninger for 1000 kr, om allt virker og du sender i postopkrav.
bergeee Skrevet August 16, 2009 Forfatter Skrevet August 16, 2009 alt virker. men de ledningene ligger jo opp uder dash bordet osv. kan klippe av stikka et stykke innpå så må du legge resten selv:)
Sturlis Skrevet Oktober 4, 2009 Skrevet Oktober 4, 2009 Trenger den rennlista langs taket og ned a-stolpen på passasjersia, har du den? Shadowline?
Stian Børresen Skrevet Oktober 4, 2009 Skrevet Oktober 4, 2009 Har du komplett helsorte dørtrekk? Pris? Har du disse glidefestene til fangerene? de som er montert nede på framskjermene og bak hjulbuene bak. trenger også de som står i fangerene slik at de blir komplett. Pris på dette? Får jeg en god pris kan jeg evt komme å hente;)
Sturlis Skrevet Oktober 11, 2009 Skrevet Oktober 11, 2009 mye vits å bumpe før du har svart folk da? erru interessert i å selge i det hele tatt eller?
bergeee Skrevet Oktober 16, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 16, 2009 har ikke noe av det b0rre spør om:) sturlis har heller ikke de listene:) beklager sent svar;) fortsatt endel til salgs. blant annet dører, el vinduer, side skjørt og noe småtteri. bare og spørre. men helst på PM:)
bergeee Skrevet Oktober 20, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 20, 2009 nei. den ble sendt med til huggern:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå