m50turbo Skrevet Juni 18, 2009 Forfatter Skrevet Juni 18, 2009 venter på han svensken skal send mæ bilda på mail..og at han skal send meg et grenrør te uka og haltechen.og bmwt sa jeg kunne møt deg når jeg er i stavanger.drar jo ikke te stavanger bare for at du skal slipp frakt.da får du heller vent te det passer meg.og ikke deg.og a-dekk du hadde jo endring i planan så du sku jo ikke ha det settet jeg fikk inn no om noen uker alikavell. men legg ut bildan når jeg får dæm på mail..
GeirAndre Skrevet Juni 19, 2009 Skrevet Juni 19, 2009 faen mann.. .kan ikke selge noe du ikke har... sitat fra pm. du får sette over hele summen.. ikke forskuddbetal noe av denne karen her!
m50turbo Skrevet Juni 19, 2009 Forfatter Skrevet Juni 19, 2009 det va dæm æ har solgt det da din jøk.no snakke vi om noe æ får.ikke noe æ har.for det har jeg sendt den uka her..det her er et nytt haltech...dæm andre solgte jeg.
bmwt Skrevet Juni 19, 2009 Skrevet Juni 19, 2009 eneste du sa når jeg spurte om vi kunne treffes var plutselig at du ikke hadde tid likevel,etter først å ha sagt du skulle til stavanger denne uken...blir bare for dumt dette her...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå