raevhe Skrevet Juni 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2009 Takker for tilbakemeldinger! Ja, bilen skal på hvite skilt og blir nok ikke banekjørt tror jeg.. I dag har det blitt rens og impregnering av skinnseter, gjør seg virkelig med en skikkelig rens. I morgen blir det vel polering. Alt dette er selvfølgelig utført av selger også, men liker å starte med dette, får da en "oversikt" over bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raevhe Skrevet Juni 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2009 Da er ny krom grill og ringer til instrumenter bestillt. Må sette litt "personlig" preg på bilen. Ser rundt på div forum at automat kasse kan være en ankepunkt på disse bilenen. Er dette et utbredt problem eller det som med mye annet at noen feil / defekter blir mye omtalt, selv om omfanget er "mindre"? Er så langt meget fornøyd, men ønsker å få en bedre finish på skinnsetene. Noen som kan anbefale et merke? Spacere bak er det å anbefale? Tenker da på sporing / slitasje. Kan en sette på orginale Angel Eyes (facelift lykter) på denne bilen. (2003 mod) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet Juni 15, 2009 Share Skrevet Juni 15, 2009 Grattis med flott bil! Autoglym har skinnpleie produkt som jeg har lest bra om på bimmers og andre plasser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juni 16, 2009 Share Skrevet Juni 16, 2009 Gratulerer med ny bil. Er bildene med 20"? Klarte ikke å bestemme meg sånn i farten. Eller har du tenkt å bruke den som banebil? Ikke le av det! Jeg ble passert av en X5 på rudskogen på søndag jeg.. Z3'en er vel ikke helt egnet for banekjøring? Trodde den var mer en cafèracer \:D/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raevhe Skrevet Juni 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2009 Gratulerer med ny bil. Er bildene med 20"? Klarte ikke å bestemme meg sånn i farten. Eller har du tenkt å bruke den som banebil? Ikke le av det! Jeg ble passert av en X5 på rudskogen på søndag jeg.. Z3'en er vel ikke helt egnet for banekjøring? Trodde den var mer en cafèracer \:D/ Takker!. Ja bilen står nå på 20" med 275/40/20 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raevhe Skrevet Juni 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2009 Montert på film for å hindre steinsprut på lyktene. Filmen er ca 2 mm tykk og rimelig enkel å sette på. Kjøpt på www.lamin-x.com. Ble ikke så værst å se på Dårlig kvalitet på bilder... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekvals Skrevet Juni 30, 2009 Share Skrevet Juni 30, 2009 Flott bil.. Du kan ikke sette på AE på de org lyktene der.. Tidligere modeller hadde mykt lim som kunne åpnes, men så endret de det i 2002 tror jeg det var.. Der finnes nok muligheter til å åpne de, men tror det blir ganske vanskelig. Jeg hadde 30mm H&R spacere på 255 dekk, 18" og det ble ikke noe sporing å snakke om.. siden du har 275 hadde vel 25mm gjort seg. Bilen vil se mye tøffere ut.. Hvordan er det med den blanke filmen på lyktene.? Ser du godt at den er der.? Ser det bra ut.? Såg nå at du lurte på å bytte hele lykten.. Der er noen lykter på finn.no som er lik facelift lyktene.. de passer rett på, å ser veldi bra ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raevhe Skrevet Juli 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2009 Takker ! Ville prøve med spacere, men trekker caravan, så ble ikke anbefalt å sette på pga stor slitasje på dekkene...? Har fått pris på lykter fra Carparts på finn, så vi får se hva det blir til når restskatten er betalt... Er fornøyd med filmen på lyktene. Er bra forskjell med å uten. Se første bilde. Der er en lykt med og en uten. Har ikke kjørt i "mørke" enda, så er usikker på om filmen reduserer lysstyrken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekvals Skrevet Juli 1, 2009 Share Skrevet Juli 1, 2009 Ja, jeg ser det nå.. Du har satt på en med et snev av soting i du.? Var det greitt å få på..? Dersom du vil ta de av tror du de vil by på problem.? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raevhe Skrevet Juli 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2009 Ja, det var veldig greitt å ta på filmen. Liten dusj med vann på lykt, så er det bare til å stryke på film. Alt en trenger følger med i pakken fra leverandør. Film kan faktisk tas av og brukes på nytt. Legg ved et bilde til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekvals Skrevet Juli 1, 2009 Share Skrevet Juli 1, 2009 Okey. Takker for tipset.. Har du en versjon med soting.? I tilfelle, hvilken.? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raevhe Skrevet Juli 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2009 Har kjøpt den som er minst sotet (Tint) I tillegg tok jeg med en flaske med UV protection. Beskytter fargen mot sollys. http://www.lamin-x.com/BMW-X5-00-03-Hea ... p/b013.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jela Skrevet Desember 7, 2009 Share Skrevet Desember 7, 2009 hvis du skal ha noen nye lykter har jeg funnet disse http://cgi.ebay.com/ebaymotors/2001-200 ... 5637a7228f meget pene fra ebay! far vurderer om han skal ha disse til sin E53 etter hvert også ! må si at bilen din er utrolig pen og du har gjort det riktige med den. Jesper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jela Skrevet Desember 7, 2009 Share Skrevet Desember 7, 2009 forresten så hadde vi et par CFFL AE før vi også som vi skulle montere i lyktene. men siden bilen er en 2003 mod så er lyktene limt med ett annet lim og det er noe dritt og åpne disse. vi ( jeg og faren min) brukte varmepistol og det endte med at vi bare smeltes litt plastik i stede. så anbefaler ikke dette. stå på Jesper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå