Astri Skrevet Juni 11, 2009 Share Skrevet Juni 11, 2009 e kje olja, men kjølevann!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Juni 11, 2009 Share Skrevet Juni 11, 2009 Han tenkte kanskje det ble litt for spydig siden hun/bilen stoppet på veien hjem over fjellet Riktig. Hadde ikke sluppet ut på banen slik heller og det vet du godt Dr_S. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 11, 2009 Share Skrevet Juni 11, 2009 Han tenkte kanskje det ble litt for spydig siden hun/bilen stoppet på veien hjem over fjellet Aha. Det var ikke meningen. Jeg visste heller ikke noe om noe stopp på vei hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 11, 2009 Share Skrevet Juni 11, 2009 Han tenkte kanskje det ble litt for spydig siden hun/bilen stoppet på veien hjem over fjellet Aha. Det var ikke meningen. Jeg visste heller ikke noe om noe stopp på vei hjem. det bør du jo vite! snakker om å skyte noen for å skrive noe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Juni 11, 2009 Share Skrevet Juni 11, 2009 Er ikke alle som er her 24/7! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 11, 2009 Share Skrevet Juni 11, 2009 Er ikke alle som er her 24/7! jeg har heller ikke fått med meg noe havari greier... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Juni 12, 2009 Share Skrevet Juni 12, 2009 sjekk tråden min så ser dere mer.. Eg tok meg ikkje nær av det Dr. S. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Juni 12, 2009 Share Skrevet Juni 12, 2009 Tok et med mobilen Takk forresten. Nesten flaut kos møkkete den va. Men hadde jkørt 50 mil da, så har jo en liten unnskyldning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond.S Skrevet Juni 12, 2009 Share Skrevet Juni 12, 2009 Takk forresten. Nesten flaut kos møkkete den va. Men hadde jkørt 50 mil da, så har jo en liten unnskyldning. Sånn som du kjørte forbi oss på grusveien der seint på lørdag er jeg overraska over at den er så ren jeg. Forbanna på kjølesystemet da eller er tungt gassbein bare en vane? Hilsen Trond Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Juni 12, 2009 Share Skrevet Juni 12, 2009 Takk forresten. Nesten flaut kos møkkete den va. Men hadde jkørt 50 mil da, så har jo en liten unnskyldning. Kjørte like langt vi, alikevel hadde vi helt rene biler. NB: De har oppfunnet selvvask også på østlandet hehe... Var jeg litt frekk med deg nå? Vett du tar det med godt humør.. Du fekk jo vasket den bra på lørdag ettermiddag på shell da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunegutt Skrevet Juni 13, 2009 Share Skrevet Juni 13, 2009 Jada! hu sko i skø itte meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Juni 14, 2009 Share Skrevet Juni 14, 2009 Takk forresten. Nesten flaut kos møkkete den va. Men hadde jkørt 50 mil da, så har jo en liten unnskyldning. Sånn som du kjørte forbi oss på grusveien der seint på lørdag er jeg overraska over at den er så ren jeg. Forbanna på kjølesystemet da eller er tungt gassbein bare en vane? Hilsen Trond Fikk beskjed om å presse den for å få ut siste rest av luft og guff i varmeapparatet... Hvilken bil kjørte du? BMWPower: da eg satte meg i bilen på lørdags"morgen" i Ulefoss så var ikkje det å vaske bilen eg tenkte på. Men an blei nå reine seinare på dagen. Sku sett kossen an såg ut ette slepeturen bak ein redningsbil ifra Odda du. Det va lite pent syn, og det gjorde det ikkje noe bedre at eg måtte demontere frontfangeren for å få den oppå uten å knekke alt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Juni 14, 2009 Share Skrevet Juni 14, 2009 Jada! hu sko i skø itte meg Litt full igår eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond.S Skrevet Juni 14, 2009 Share Skrevet Juni 14, 2009 Fikk beskjed om å presse den for å få ut siste rest av luft og guff i varmeapparatet... Hvilken bil kjørte du? Jeg kjørte denne. Stod å stroppa den opp på hengeren nede på grusplassen når du småsladda forbi. Tenkte meg at det var noe sånt som var grunnen til kjøringa når jeg leste du hadde problemer med kjølevannet. Kjipe saker så langt hjemmefra! Hilsen Trond Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Juni 14, 2009 Share Skrevet Juni 14, 2009 Han tenkte kanskje det ble litt for spydig siden hun/bilen stoppet på veien hjem over fjellet Aha. Det var ikke meningen. Jeg visste heller ikke noe om noe stopp på vei hjem. det bør du jo vite! snakker om å skyte noen for å skrive noe! han bare tullet litt da, d skal vel være lov? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå