PIIIPower Skrevet Juni 9, 2009 Skrevet Juni 9, 2009 Siden jeg er _blank_ i tysk hadde det vært fint om noen av de stødigere kunne fortelle meg om dette settet passer til min '96 520i http://global.ebay.com/BMW_5ER_E39_QUER ... 66664/item Prisen var jo bra, og leverer jeg det i Sverige forblir den bra..
///Naitsirk Skrevet Juni 9, 2009 Skrevet Juni 9, 2009 Det passer ja Kjøp med ett sett til meg og a... hehe
hillmar Skrevet Juni 9, 2009 Skrevet Juni 9, 2009 Det settet passer! Hadde du giddi å handle noe mer fra han når du først er i gang? Hvis ikke så kom iallefall med tilbakemelding på hvordan handelen gikk...
PIIIPower Skrevet Juni 9, 2009 Forfatter Skrevet Juni 9, 2009 Også en liten slenger; er det vanskelig å bytte dette selv? skal ta dempere og bremser i samme slengen...
hillmar Skrevet Juni 9, 2009 Skrevet Juni 9, 2009 Siden du skal ut med demperen samtidig så er det bare snakk om å løsne alt og plukke av! Det "værste" er vel å løsne kuleleddene siden de har konbolt, men å kalle det vanskelig er å ta i!
PIIIPower Skrevet Juni 9, 2009 Forfatter Skrevet Juni 9, 2009 Siden du skal ut med demperen samtidig så er det bare snakk om å løsne alt og plukke av! Det "værste" er vel å løsne kuleleddene siden de har konbolt, men å kalle det vanskelig er å ta i! Spesialverktøy? har ikke titta under men det skramler så fælt at det nok like greit å ta en runde her... Dersom flere skal ha noe kan vi se hva vi får til på pm..
hillmar Skrevet Juni 9, 2009 Skrevet Juni 9, 2009 Neida trenger ikke spesialverktøy. Jeg har nettopp bytta endeledde og da gikk jeg bare løs med hammeren. Siden delen skal byttes har det jo ikke noe å si om gjengene ol. blir ødelagt...
miata Skrevet Juni 9, 2009 Skrevet Juni 9, 2009 Kjøp en brytegaffel på biltema til ca 50 lappen.. Enkelte endeledd sitter som f.. Kjør en brytegaffel inn i mellom og bank den inn... Så løsner det ekstremt lett...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå