hillmar Skrevet Juni 9, 2009 Skrevet Juni 9, 2009 Ja, det har du vel egentlig rett i... Kan vel bytte de til X1;1 og X1;2, men gidder ikke fikse på tegningen.
_CoZm|C_ Skrevet Juni 9, 2009 Skrevet Juni 9, 2009 nei skjønner det.. men bare at han som spurte får så mye som mulig rett
hillmar Skrevet Juni 9, 2009 Skrevet Juni 9, 2009 Helt enig! Men det hadde vært inntresant å høre hva han skal ha det til!
_CoZm|C_ Skrevet Juni 9, 2009 Skrevet Juni 9, 2009 den starteren der er jo det mest basic du kan få.. så automatiserte anlegg på vg1 eller no.. vg2 blir d alt for lett.... Fagprøve får eg håpa det ikkje er.. Min var tidsstyrt dreieretningsvender..=)
hillmar Skrevet Juni 9, 2009 Skrevet Juni 9, 2009 Ja, må være no sånt... Jeg hadde tidstyrt stjerne/trekant start på min Gr.L fagprøve, så hvis dette er snakk om fagprøve er det urettferdig
_CoZm|C_ Skrevet Juni 9, 2009 Skrevet Juni 9, 2009 ja, hadde sluppet billig unna da hadde det vore på fagprøve.. Tok skipselektrikker fagprøven for et år siden.. =) Fytti for ett stress..
hillmar Skrevet Juni 9, 2009 Skrevet Juni 9, 2009 Hehe, ja har hørt at den er et par hakk værre en vanlig Gr.L
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå