tangorev Skrevet Juni 13, 2009 Skrevet Juni 13, 2009 Hmm, m20 blir fort varm med org kjoling. Ikke uvanlig at det "koker" om du tar av lokket paa ekspansjonstanken v varm motor. Blir den veldig fort varm? Om vi snakker skikkelig trykk kan det vere at kompresjonen lekker ut i kjolesystemet. Du kan sjekke ved aa se om det bobler i ekspansjonstanken.. Om du har en aapning etter gasspjeld vil du nok faa tomgangsvandring due to falskluft. Hvor lenge dette vil holde er vanskelig aa si, men med org fuel og tenning bor du nok vere forsiktig.. Lykke til
bmw321 Skrevet Juli 2, 2009 Forfatter Skrevet Juli 2, 2009 Har nå fått gåen toppakning igjen.. Noen som har forslag? Funket fint et par turer så gikk den igjen Edit: Ser at det er litt småsprekker i sveisen i kjølekanalene... var ikke noe tydelig hvor pakningen var smellt, men det var mye vann og olje rundt der med sprekken, så må få trykktestet toppen igjen.. Tipps til hva jeg kan gjøre?
KalMar Skrevet Juli 3, 2009 Skrevet Juli 3, 2009 et toppen plan? en tomelfinger regel er vis toppakning er gåen så er det lurt å plane toppen før man setter på igjen.. har du husket å etter trekke? du skal kjøre motoren varm å så skal man etter trekke...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå