pedro Skrevet Juni 9, 2009 Share Skrevet Juni 9, 2009 Noen som vet?? Skulle ut å kjøre prosjektbilen min E34 525 tdsa 94 Satte inn instrumentpanel og koblet blå, gul og grønn stikk inn. Halve instrumentbordet lyste(høyre side) og tankmåler tempmåler, girindikator og turteller virket, men det gjorde ikke speedometer. 230 kroner i prøveskilter og en flyttetur i dass. Sjekket aaaalt av sikringer i sikringsboksen. Alle virket. Koblinger under rattet OK. Noe jeg kan ha glemt? Alt har pleid å virke på bilen før. Noen ganger er bryteren for Sport og Vinter trøblete, men thats it. Har tatt instrumentpanel ut og sjekke pærer og de virker OG ALLE PÆRENE VAR GJEVNVARME??? Også de jeg ikke så lyste(skikkelig ihvertfall) Tips til videre søk ønskes. Pedro anti elektriker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Juni 9, 2009 Share Skrevet Juni 9, 2009 Giver i kardang? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pedro Skrevet Juni 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2009 Skal sjekke giveren nøyere Det er den i bakkant? Den sitter på plass i bakkant og var hel ihvertfall. Må vel måle den? Hvordan gjør jeg det? DVS hvilke verdier skal den ha? Kjipt å mangle speedo i 60 sonene her. Blir dyrt * at jeg skal EHH bilen skal inn til EU. Kroppen min hadde vel blitt "avskiltet på stedet" hvis vi hadde tilsynsordninger med slikt. Pedro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Juni 12, 2009 Share Skrevet Juni 12, 2009 Kunne jo ringt meg Er en induktiv giver som må måles med VAC ( vekselspenning) på multimeter... Er panelet defekt har jeg sikkert liggende til deg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pedro Skrevet Juni 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2009 induktiv induksjon inducere altså spenningsøkende SLEMME MANNEN bruker stygge ord jeg ikke forstår eller lenger husker(og eller aldri har kunnet da jeg fikk 2 på elektro eller var det LITE GODT). Det er ikke pent Prøvde å ta den ut og spyle den med CRC elektrorens uten respons Begynner å lure litt på dette med tre varme pærer i dasjbordet når bare en lyste Skal prøve meg litt uten skilt i nattens mulm og onkelp fravær. Kan defekt indikator på W/S bryteren ha noe å si?? eller være en indikator på noe annet galt? Fikk heller ikke tempomaten til å virke DVS cruisecontrolen. Virket ikke som om det var kontakt der. Spilte ingen rolle hva jeg gjorde med bryteren til ccen. DEN ER FORØVRIG ETTERMONTERT uten at de behøver å ha noe å si. Var kjøpt ny på KOED i forfjor. Jeg her desverre ikke eget speedo å prøve med da denne er automat og diesel. Nye forsøk i morgen etter BMWccn årsmøte. Gått tur med bisken Johnny? Jeg ligger rett ut igjen etter å ha tråkket på en lakkboks Falt overende mens jeg leste tekstmelding og landet i en gardintrapp med armen. Brakk heldigvis ingen ting, men mobilen har nok fått det. Elektropedro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Juni 16, 2009 Share Skrevet Juni 16, 2009 Bare å ringe så forklarer jeg hva du skal gjøre Mye tur med bikkja ja... 7-8 om dagen, og i løpetida til nabohundene begynte han å mase 04.30... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå