Ellingsen B. Skrevet Juni 10, 2009 Skrevet Juni 10, 2009 send meg en mail med det du har forsikret så kan jeg se på det da jeg jobber i iF. Har selv M3n i iF og sparte mye på å bytte fra Postbanken til iF på den. Min mail: bjorn.ellingsen@if.no
-doffi- Skrevet Juni 10, 2009 Skrevet Juni 10, 2009 Betaler ca 11.000 i året får delkasko på min med 20000km i året hos gjensidige, er 21 år så er ikke umulig får deg heller. Har alarm, egen garage og 20% bonus. Tror de skulle ha 44.000k i året får full kasko så det blir litt i meste laget får meg i alle fall. Men det er bare å ta en tlf til noen forsikringsselskaper og høre hva de kan tilby så får du jo et konkret svar
Simen! Skrevet Juni 10, 2009 Forfatter Skrevet Juni 10, 2009 Takker for mange svar her Etter å ha lest svarene her har jeg fått litt bedre tro på at dette kan gå ann... Min situasjon: 21 år, 50% bonus, har 4 forsikringer hos Gjensidige, pluss forsikret 2 biler fra før som nå er solgt! har bare brukt de og har en veldig go dialog med han som jobber der..egen separat garasje, og alarmsystemer er vel greit å få ordnet om det ikke er på bilen fra før! Så om det blir aktuelt blir det den minste kjøre-lengden jeg satser på. Men men, for bare få tatt meg en tur innom de en dag å ringe litt rundt, men er så redd jeg skal få bare negative tilbakemeldinger Ellingsen, jeg kommer tilbake til deg om det blir aktuelt
Ellingsen B. Skrevet Juni 11, 2009 Skrevet Juni 11, 2009 Takker for mange svar her Etter å ha lest svarene her har jeg fått litt bedre tro på at dette kan gå ann...Min situasjon: 21 år, 50% bonus, har 4 forsikringer hos Gjensidige, pluss forsikret 2 biler fra før som nå er solgt! har bare brukt de og har en veldig go dialog med han som jobber der..egen separat garasje, og alarmsystemer er vel greit å få ordnet om det ikke er på bilen fra før! Så om det blir aktuelt blir det den minste kjøre-lengden jeg satser på. Men men, for bare få tatt meg en tur innom de en dag å ringe litt rundt, men er så redd jeg skal få bare negative tilbakemeldinger Ellingsen, jeg kommer tilbake til deg om det blir aktuelt Den er god Det er bare å sende meg en kort mail med hva du har forsikret så kan jeg sende tilbake et totaltilbud på mailen..
BMWPower Skrevet Juni 11, 2009 Skrevet Juni 11, 2009 Du får kjøpe min og forsikre den som 520i hehe.. Jeg betaler ca 6000kr full kasko, som M5 såklart
tomasb Skrevet Juni 11, 2009 Skrevet Juni 11, 2009 Takker for mange svar her Etter å ha lest svarene her har jeg fått litt bedre tro på at dette kan gå ann...Min situasjon: 21 år, 50% bonus, har 4 forsikringer hos Gjensidige, pluss forsikret 2 biler fra før som nå er solgt! har bare brukt de og har en veldig go dialog med han som jobber der..egen separat garasje, og alarmsystemer er vel greit å få ordnet om det ikke er på bilen fra før! Så om det blir aktuelt blir det den minste kjøre-lengden jeg satser på. Men men, for bare få tatt meg en tur innom de en dag å ringe litt rundt, men er så redd jeg skal få bare negative tilbakemeldinger Ellingsen, jeg kommer tilbake til deg om det blir aktuelt Tror det kan være lurt å ringe rundt til forskjellige selskaper uansett. Prisene er lavere for nye kunder enn for eksisterende kunder. Du får ingenting igjenn for å være lojal mot ett selskap!
Wolfeh Skrevet Juni 11, 2009 Skrevet Juni 11, 2009 Takker for mange svar her Tror det kan være lurt å ringe rundt til forskjellige selskaper uansett. Prisene er lavere for nye kunder enn for eksisterende kunder. Du får ingenting igjenn for å være lojal mot ett selskap! Bare å kreve å få rabatter det. Det gjorde jeg Gikk ned ifra 15.5 til 14.4.
morteym Skrevet Juni 11, 2009 Skrevet Juni 11, 2009 Du trenger jo ikke ha bilen så lenge hvis du selger den rett etter at du har mistet lappen
Simen! Skrevet Juni 11, 2009 Forfatter Skrevet Juni 11, 2009 Da ble de til at jeg tok turen innom gjensidige i dag, å det ble en bra opplevelse Landet tilslutt på 13 i året med ful kasko Selvfølgeli med 5000 km i kjøreleng men mere behøver jeg ikke! Måtta seff ha godkjent alarmsystem da..
Simen! Skrevet Juni 11, 2009 Forfatter Skrevet Juni 11, 2009 Du får kjøpe min og forsikre den som 520i hehe..Jeg betaler ca 6000kr full kasko, som M5 såklart Da kjøper jeg din jeg da hehe men du skal vel ikke selge kan jeg tenke meg?
BMWPower Skrevet Juni 11, 2009 Skrevet Juni 11, 2009 Du får kjøpe min og forsikre den som 520i hehe..Jeg betaler ca 6000kr full kasko, som M5 såklart Da kjøper jeg din jeg da hehe men du skal vel ikke selge kan jeg tenke meg? Hehe, nei har ikke planer om det nei Men alt er til salgs for rett pris
Simen! Skrevet Juni 11, 2009 Forfatter Skrevet Juni 11, 2009 Men da skulle jeg nesten hatt en M5 da Er mest itresert i 3,8 litern! Bør ikke koste over 200 tusen men om det er snakk om et strøken eksemplar har vel ikke prisen så mye si... Så da for dere hjelpe meg med å finne en da
Haug Skrevet Juni 11, 2009 Skrevet Juni 11, 2009 http://www.finn.no/finn/viewimage?finnk ... 489545.jpg og http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=17306768
Simen! Skrevet Juni 11, 2009 Forfatter Skrevet Juni 11, 2009 Har studert de der ja Kan helst tenke meg sedan...den røde sedanen syns jeg blir litt dyr, er selfølgelig bra strøken ser det ut til og lav km! men er mest sugen på maks power så derfor 3,8 Noen som har prøvd forskjellen mellom 3,6 å 3,8 eller??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå