bmwess Skrevet Juni 9, 2009 Skrevet Juni 9, 2009 Må desverre selge E30 min pga for mange proskjekter/tid. Kan se på proskjet linken min med masse bilder. Selger også bilsten dempere fremme,alko dempere bak,FK senkesett,DTM Glassfiber sjermer fremme "m3" vinge. Har masse deler og alle deler selges løst. Blir ikkje bilen solgt går den desverre i presså. Selger alt BILLIG mot henting av større deler.
Mr E30 Skrevet Juni 10, 2009 Skrevet Juni 10, 2009 bak dempere er de stive å fine?? har supersport å trenger stivere!
bmwess Skrevet Juni 10, 2009 Forfatter Skrevet Juni 10, 2009 har du senkesett sier du ? har du papirer pådet? Ja det følger med papirer på det! det er helt nytt kunn prøvemontert venstre fremme,
bmwess Skrevet Juni 10, 2009 Forfatter Skrevet Juni 10, 2009 bak dempere er de stive å fine?? har supersport å trenger stivere! Jeg har ikke fått prøvd de ut så det kan jeg ikke svare på desverre
bmwess Skrevet Juni 10, 2009 Forfatter Skrevet Juni 10, 2009 Har du facelift frontplate? Ja det er en facelift frontplate som står på men under partiet er kappet vekk for montering av m3 glassfiber front så den er sikkert ikke det du er på jakt etter.
bmwess Skrevet Juni 10, 2009 Forfatter Skrevet Juni 10, 2009 hvor mye skal du ha for dempere bak? 400
bmwess Skrevet Juni 14, 2009 Forfatter Skrevet Juni 14, 2009 ok kan du legge inn bilde av dempere bak ?? Det e ikkje noge å se. de e brukte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå