Gå til innhold

Min BMW E39 M5 VT570 Supercharger.(Nye bilder 2010)

Anbefalte innlegg

• Svar 135
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Drømmebilen miiiin!! hehe :D Nesten så jeg jeg vurderer å ta en tur vestover for å se på dette smykket 8) Bra lyd fra supersprint eksosen eller? Herlig bil, med gromme upgrades! :wink:

He he,ja! Veldig fornøyde med lyden i han:)

Digg plystringa i kompressoren og :P

Har da ganske kule bil sjølv du :wink:

Liker det du har gjordt med ann,hvitt er digg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns jeg hører plystringa helt hit jeg :lol: hihi...Takk skal du ha :)

En ting jeg driver å leker litt med tanken med om dagen er å kanskje prøve å lage til ett Csl-look koffertlokk til e39 i glassfiber.. Veit ikke helt åssen det kunne sett ut så hadde vært artig og prøvd og sett om det så greit ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns jeg hører plystringa helt hit jeg :lol: hihi...Takk skal du ha :)

En ting jeg driver å leker litt med tanken med om dagen er å kanskje prøve å lage til ett Csl-look koffertlokk til e39 i glassfiber.. Veit ikke helt åssen det kunne sett ut så hadde vært artig og prøvd og sett om det så greit ut :)

Ja det kunne vært no:):)

Kjør på:)

Veit du om det finnes Powerflex foringer te opphenget bak på E39???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en deilig bil du har!! Blir ikke bedre enn det der :D Og for å ikke snakke om den sinnsyke lyden da :shock: Helt Rått!!

Fant noen bilder av Csl-luke på en e39 btw :

http://www.m5board.com/vbulletin/m5-e39 ... alled.html

Trur kanskje jeg dropper det jeg, veit ikke helt om jeg likte det eller ikke enda.. får ikke bestemt meg :P hehe Jeg sjekka ut litt ang. de powerflex foringene du var ute etter, og så vidt jeg har skjønt så har de aldri produsert powerflex foringer bak til e39 annet enn til stabstaget :? Merkelig spør du meg da det er fullt utvalg til de fleste andre seriene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en deilig bil du har!! Blir ikke bedre enn det der :D Og for å ikke snakke om den sinnsyke lyden da :shock: Helt Rått!!

Fant noen bilder av Csl-luke på en e39 btw :

http://www.m5board.com/vbulletin/m5-e39 ... alled.html

Trur kanskje jeg dropper det jeg, veit ikke helt om jeg likte det eller ikke enda.. får ikke bestemt meg :P hehe Jeg sjekka ut litt ang. de powerflex foringene du var ute etter, og så vidt jeg har skjønt så har de aldri produsert powerflex foringer bak til e39 annet enn til stabstaget :? Merkelig spør du meg da det er fullt utvalg til de fleste andre seriene..

Takk for komentaren :D

Var jo litt rått og med Csl-luke,men trur det er for spesielt interiserte!!!

Ikkje noe for meg jaffal :wink:

Ja eg har leita etter Powerflex foringer lenge uten hel :(

Eg jobber heldigvis i eit yrke der eg kan lage slike sjølv,så eg får berre bestille inn material å sette i gang:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åssen er denne å forsikre forresten?

Kommer på 35 000 på meg :lol: Så trur jeg venter med å handle meg sprekere bil til jeg er ferdig utdanna og over 25 år 8) hoho

Full kasko med 16tusen km i året ligger det på ca 8500kr.

Eg har 70% bonus på 3 år da :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja eg har leita etter Powerflex foringer lenge uten hel

Eg jobber heldigvis i eit yrke der eg kan lage slike sjølv,så eg får berre bestille inn material å sette i gang:)

Ja jeg har også mulighet til å lage slike selv :) Hvor får man kjøpt materiale man trenger da ?

Full kasko med 16tusen km i året ligger det på ca 8500kr.

Eg har 70% bonus på 3 år da

Impressive :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo helt vilt :) Hva gjør du 0-100 på? :P

Det er eg litt usikker på!

ESS har oppgitt den til 4,1 sek trur eg,men eg har mangen fleire opgradering på den enn demobilen te ESS. ESS har 550hk i sin å den er ellers org. Eg har sett i mindre drivhul på kompressoren,fjernet kat,mellompotte!! Så med JB Racing svinghjul,SPEC racing clutch,shortshifteren bør den vel nærme seg 3.9-4.0sek :D

Den skal testes for 0-100 å dynotestet så snart eg får anledning!!!!

Kommer da te å legge ut filmsnutt av dynorun:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...