Steffan C Skrevet Juni 11, 2009 Share Skrevet Juni 11, 2009 Monster machines . Meget grym & pen M5 dette ser det ut til . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet Juni 11, 2009 Share Skrevet Juni 11, 2009 Rå bil! Aah, herlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Dybdahl Skrevet Juni 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2009 Drømmebilen miiiin!! hehe Nesten så jeg jeg vurderer å ta en tur vestover for å se på dette smykket Bra lyd fra supersprint eksosen eller? Herlig bil, med gromme upgrades! He he,ja! Veldig fornøyde med lyden i han:) Digg plystringa i kompressoren og Har da ganske kule bil sjølv du Liker det du har gjordt med ann,hvitt er digg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet Juni 11, 2009 Share Skrevet Juni 11, 2009 Syns jeg hører plystringa helt hit jeg hihi...Takk skal du ha En ting jeg driver å leker litt med tanken med om dagen er å kanskje prøve å lage til ett Csl-look koffertlokk til e39 i glassfiber.. Veit ikke helt åssen det kunne sett ut så hadde vært artig og prøvd og sett om det så greit ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Dybdahl Skrevet Juni 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2009 Syns jeg hører plystringa helt hit jeg hihi...Takk skal du ha En ting jeg driver å leker litt med tanken med om dagen er å kanskje prøve å lage til ett Csl-look koffertlokk til e39 i glassfiber.. Veit ikke helt åssen det kunne sett ut så hadde vært artig og prøvd og sett om det så greit ut Ja det kunne vært no:) Kjør på Veit du om det finnes Powerflex foringer te opphenget bak på E39??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Dybdahl Skrevet Juni 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2009 Da har eg lagt ut en filmsnutt av motor/kompressor/lyd, for dei så har lyst å høre litt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet Juni 15, 2009 Share Skrevet Juni 15, 2009 For en deilig bil du har!! Blir ikke bedre enn det der Og for å ikke snakke om den sinnsyke lyden da Helt Rått!! Fant noen bilder av Csl-luke på en e39 btw : http://www.m5board.com/vbulletin/m5-e39 ... alled.html Trur kanskje jeg dropper det jeg, veit ikke helt om jeg likte det eller ikke enda.. får ikke bestemt meg hehe Jeg sjekka ut litt ang. de powerflex foringene du var ute etter, og så vidt jeg har skjønt så har de aldri produsert powerflex foringer bak til e39 annet enn til stabstaget Merkelig spør du meg da det er fullt utvalg til de fleste andre seriene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Juni 15, 2009 Share Skrevet Juni 15, 2009 Nydelig bil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet Juni 15, 2009 Share Skrevet Juni 15, 2009 Åssen er denne å forsikre forresten? Kommer på 35 000 på meg Så trur jeg venter med å handle meg sprekere bil til jeg er ferdig utdanna og over 25 år hoho Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Juni 15, 2009 Share Skrevet Juni 15, 2009 Dette er jo helt vilt Hva gjør du 0-100 på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Juni 15, 2009 Share Skrevet Juni 15, 2009 Er vel 3.9 som er opgitt tror jeg 1. gir er jo håpløst, river seg på sperra med en eneste gang! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Dybdahl Skrevet Juni 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2009 For en deilig bil du har!! Blir ikke bedre enn det der Og for å ikke snakke om den sinnsyke lyden da Helt Rått!! Fant noen bilder av Csl-luke på en e39 btw : http://www.m5board.com/vbulletin/m5-e39 ... alled.html Trur kanskje jeg dropper det jeg, veit ikke helt om jeg likte det eller ikke enda.. får ikke bestemt meg hehe Jeg sjekka ut litt ang. de powerflex foringene du var ute etter, og så vidt jeg har skjønt så har de aldri produsert powerflex foringer bak til e39 annet enn til stabstaget Merkelig spør du meg da det er fullt utvalg til de fleste andre seriene.. Takk for komentaren Var jo litt rått og med Csl-luke,men trur det er for spesielt interiserte!!! Ikkje noe for meg jaffal Ja eg har leita etter Powerflex foringer lenge uten hel Eg jobber heldigvis i eit yrke der eg kan lage slike sjølv,så eg får berre bestille inn material å sette i gang:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Dybdahl Skrevet Juni 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2009 Åssen er denne å forsikre forresten? Kommer på 35 000 på meg Så trur jeg venter med å handle meg sprekere bil til jeg er ferdig utdanna og over 25 år hoho Full kasko med 16tusen km i året ligger det på ca 8500kr. Eg har 70% bonus på 3 år da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet Juni 15, 2009 Share Skrevet Juni 15, 2009 Ja eg har leita etter Powerflex foringer lenge uten hel Eg jobber heldigvis i eit yrke der eg kan lage slike sjølv,så eg får berre bestille inn material å sette i gang:) Ja jeg har også mulighet til å lage slike selv Hvor får man kjøpt materiale man trenger da ? Full kasko med 16tusen km i året ligger det på ca 8500kr. Eg har 70% bonus på 3 år da Impressive Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Dybdahl Skrevet Juni 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2009 Dette er jo helt vilt Hva gjør du 0-100 på? Det er eg litt usikker på! ESS har oppgitt den til 4,1 sek trur eg,men eg har mangen fleire opgradering på den enn demobilen te ESS. ESS har 550hk i sin å den er ellers org. Eg har sett i mindre drivhul på kompressoren,fjernet kat,mellompotte!! Så med JB Racing svinghjul,SPEC racing clutch,shortshifteren bør den vel nærme seg 3.9-4.0sek Den skal testes for 0-100 å dynotestet så snart eg får anledning!!!! Kommer da te å legge ut filmsnutt av dynorun:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå