///Dybdahl Skrevet Oktober 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2009 Ja viss eg forsatt har kjerra te neste sessong:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NiklasJa Skrevet Oktober 9, 2009 Share Skrevet Oktober 9, 2009 Krysser fingrene for at du ikke for solgt bilen så du kan bli med på mboard Har du tiden på 100-200 på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arotished Skrevet Oktober 13, 2009 Share Skrevet Oktober 13, 2009 Nydelig bil ja! Er flott inspirasjon for min bil! Neste år blir det nok kompressor i min Må bare få vekk barnesykdommene på min først å få den EU godkjent. (noe herk) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Dybdahl Skrevet Oktober 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2009 Krysser fingrene for at du ikke for solgt bilen så du kan bli med på mboard Har du tiden på 100-200 på den? Nei dessverre,har ikkje faatt provd det ut enda:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Dybdahl Skrevet Oktober 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2009 Nydelig bil ja! Er flott inspirasjon for min bil! Neste år blir det nok kompressor i min Må bare få vekk barnesykdommene på min først å få den EU godkjent. (noe herk) Takker for det:) Har ikkje mye lyst aa selge lenger,hehe!! Ser du er ifra Stv! Heiter du Asle kanskje? Har K/N filtre til deg viss du trenger,med oppheng!! Samt nye massemaalere!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Dybdahl Skrevet Oktober 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2009 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=132201 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arotished Skrevet Oktober 13, 2009 Share Skrevet Oktober 13, 2009 Hehe, kan jeg godt forstå! Når det er så mye tap inni bildet så lønner det seg nesten å bare ha bilen Desverre har jeg allerede aFe og Active Autowreke installert på bilen og MAF sensorene er helt nye. Men skulle gjerne hatt MAP sensoren din Hadde min på vekt å fikk 1730kg (uten meg) med halv tank å sammen med supersprint headerene så tror jeg at bilen virkelig vil flytte på seg. Er bare redd for hvor mye den originale motor tåler. Var en ifra Finland som vraka motoren, han hadde Twin kompressor i sverige å kom ikke ut av stockholm før motoren røyk, han hadde ca 600hk i motoren (gått 100 000km tror eg). Tok du en komprisjonstest på din før du installerte kompressoren? Først når du hadde din på benk fikk du 436hk på hjulene etter det jeg fikk med meg på sirevåg, så fikk du laget et nytt hjul (custom eller ifra ESS) som ga deg ca 480hk ikke sant? Nå begynner mange i USA å få ESS på motorene sin å de ender på rundt 435 på hjulene med 550/570 kitet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Dybdahl Skrevet Oktober 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2009 Hehe, kan jeg godt forstå! Når det er så mye tap inni bildet så lønner det seg nesten å bare ha bilen Desverre har jeg allerede aFe og Active Autowreke installert på bilen og MAF sensorene er helt nye. Men skulle gjerne hatt MAP sensoren din Hadde min på vekt å fikk 1730kg (uten meg) med halv tank å sammen med supersprint headerene så tror jeg at bilen virkelig vil flytte på seg. Er bare redd for hvor mye den originale motor tåler. Var en ifra Finland som vraka motoren, han hadde Twin kompressor i sverige å kom ikke ut av stockholm før motoren røyk, han hadde ca 600hk i motoren (gått 100 000km tror eg). Tok du en komprisjonstest på din før du installerte kompressoren? Først når du hadde din på benk fikk du 436hk på hjulene etter det jeg fikk med meg på sirevåg, så fikk du laget et nytt hjul (custom eller ifra ESS) som ga deg ca 480hk ikke sant? Nå begynner mange i USA å få ESS på motorene sin å de ender på rundt 435 på hjulene med 550/570 kitet. Ja eg tok komp,test,vanossjekk! Alt som kunne sjekkes uten aa demontere! Skiftet alt av pakninger og,unntatt topp pakningane da! Har fatt custom drivhjul og software fra ESS:) Var mye om og men der,men alt er i orden no:) Einaste det gaar den del bakdekk,he he!!!! Godt eg har goe rabatter:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet Oktober 13, 2009 Share Skrevet Oktober 13, 2009 spent på hva som hadde skjedd fra 0-300 ja. hehe! min er vel like sprek som din tenker jeg? du har mer hk, men også litt mer vekt. jeg gleder meg, jeg. Tipper du henger med til ca 170-180, derfra er det baj baj Jonr V8 power. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Dybdahl Skrevet Oktober 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2009 spent på hva som hadde skjedd fra 0-300 ja. hehe! min er vel like sprek som din tenker jeg? du har mer hk, men også litt mer vekt. jeg gleder meg, jeg. Tipper du henger med til ca 170-180, derfra er det baj baj Jonr V8 power. He he he:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet Oktober 13, 2009 Share Skrevet Oktober 13, 2009 spørs vel helt på hvor heldige dere er med giringen, men spør du meg er 0-100 rimelig uinteressant.... 100-200 og ikke minst 100-230-240 står for meg frem som mye mer interessante øvelser når det kommer til å demonstrere pepper under panseret. Gode 0-100 tider kan du få med selv litt over 100 gamp, noe bl.a lotus elise er et godt eksempel på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Dybdahl Skrevet Oktober 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2009 spørs vel helt på hvor heldige dere er med giringen, men spør du meg er 0-100 rimelig uinteressant.... 100-200 og ikke minst 100-230-240 står for meg frem som mye mer interessante øvelser når det kommer til å demonstrere pepper under panseret. Gode 0-100 tider kan du få med selv litt over 100 gamp, noe bl.a lotus elise er et godt eksempel på. Enige der:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Dybdahl Skrevet Oktober 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2009 Men det er ikkje lov å kjøre fortere enn 80km/h i Norge uansett:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Oktober 31, 2009 Share Skrevet Oktober 31, 2009 Men det er ikkje lov å kjøre fortere enn 80km/h i Norge uansett:) joho 100 hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Dybdahl Skrevet November 1, 2009 Forfatter Share Skrevet November 1, 2009 Men det er ikkje lov å kjøre fortere enn 80km/h i Norge uansett:) joho 100 hehe He he,stemme det:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå