JIMVP Skrevet Juni 9, 2009 Share Skrevet Juni 9, 2009 tenkte jeg skulle legge ut noen oppdaterte bilder av e30en jeg da håper folk liker det de ser til info så har jeg tenkt å bytte ut fronten med m-teck2 når jeg får råd passer liksom ikke med resten av stylinga den som er montert på bilen nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Juni 9, 2009 Share Skrevet Juni 9, 2009 Har du hatt denne en stund eller har du nylig kjøpt den? Så den lå ute på AutoDB for rundt 50 lapper for litt siden om jeg ikke husker helt feil. Gjør seg nok med en M-tech II front ja. Har du andre planer for bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JIMVP Skrevet Juni 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2009 Har du hatt denne en stund eller har du nylig kjøpt den? Så den lå ute på AutoDB for rundt 50 lapper for litt siden om jeg ikke husker helt feil. Gjør seg nok med en M-tech II front ja. Har du andre planer for bilen? hehe! er faktisk jeg som selger har hatt denne i 2 år nå om jeg ikke selger den så blir det m50b25 og kompressor tipper jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Juni 9, 2009 Share Skrevet Juni 9, 2009 Ah, okei. Jeg vurderte å kontakte deg en gang, men droppet det da jeg fant ut at jeg måtte ha en 2-dørs svart en, hehe. Ser jo hvordan det gikk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JIMVP Skrevet Juni 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2009 Ah, okei. Jeg vurderte å kontakte deg en gang, men droppet det da jeg fant ut at jeg måtte ha en 2-dørs svart en, hehe. Ser jo hvordan det gikk.. hehe ja sånn kan det gå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juni 9, 2009 Share Skrevet Juni 9, 2009 Veldig pen bortsett fra front og AE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SPectroN Skrevet Juni 10, 2009 Share Skrevet Juni 10, 2009 Pen bil med en vakker farge;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JIMVP Skrevet Juni 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2009 Veldig pen bortsett fra front og AE jah skal kjøpe m-teck2 front og sorte de lykter når lommeboken gir meg lov til det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JIMVP Skrevet Juni 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2009 Pen bil med en vakker farge;) takker takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Juni 10, 2009 Share Skrevet Juni 10, 2009 Veldig pen bortsett fra front og AE jah skal kjøpe m-teck2 front og sorte de lykter når lommeboken gir meg lov til det Gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Juni 10, 2009 Share Skrevet Juni 10, 2009 Tøff E30 Sleng på en m tech 2 vinge på bakluka med det samma å Men syns bilen er tøff som den er å jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tikkakjell Skrevet Juni 10, 2009 Share Skrevet Juni 10, 2009 denne va rå utruleg fin farge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JIMVP Skrevet Juni 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2009 takker for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JIMVP Skrevet Juni 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2009 m-tec 2 front , vinge og sota DE så blir det bra tipper jeg.. noen som har noe av dette til salgs kansje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Juni 28, 2009 Share Skrevet Juni 28, 2009 Clerion her på forumet har M-Tech 2 styling tilsalgs Sorte DE lykter har de på GS http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=1 ... sc&start=0 Fin bil forresten, liker planene dine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå