Bambo Skrevet Juni 10, 2009 Share Skrevet Juni 10, 2009 Trenger sperre diff til 525. Den magnet ventil tingen/krana som styrer varmen til varmeapparatet. Shadowline lister. tanklokk bakrutesenker. angeleyes. Effekt anleg. Send pm eller avr her om du har noe av det her. kan å nåes på tlf 41 40 88 22. Holder du til på østlandet kan deler plukkes opp i helga som kommer. Mvh Håvard. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GSS Skrevet Juni 10, 2009 Share Skrevet Juni 10, 2009 Jeg har nok en slik kran til varmeapparatet liggende. Et tanklokk også mener jeg å huske (det utvendige lokket). 300,- for kran. 50,- for tanklokk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogeren Skrevet Juni 10, 2009 Share Skrevet Juni 10, 2009 Jeg har shadowline til touring. Og tanklokk i diamantsvart. Og inpro angeleyes, ligger på kjøp & salg her hvis du søker... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet Juni 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2009 Har hentet M-5 diff i dag så da er det ordnet. Jeg har shadowline til touring. Og tanklokk i diamantsvart. Og inpro angeleyes, ligger på kjøp & salg her hvis du søker... de som ene lampa er sprekt på? Kun interessert i strøkne lamper isåfall. Er til sedan jeg trenger lister. Jeg har nok en slik kran til varmeapparatet liggende. Et tanklokk også mener jeg å huske (det utvendige lokket). 300,- for kran. 50,- for tanklokk Har sendt PM.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Juni 11, 2009 Share Skrevet Juni 11, 2009 Har tanklokk, om du tenker på karosseri delen. Går meget billig ved henting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet Juni 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2009 fått tak i tanklokk men takk for tilbudet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå