Jay-O Skrevet Juni 10, 2009 Skrevet Juni 10, 2009 Dama vil lære seg å drifte... Det hele begynte med at vi skulle finne noe å gjøre sammen, og dansing og tennis og sånt piss... Så viste jeg videoer av Ken og andre driftere. Så nå vil hun lære seg å drifte, og jeg kunne tenkt meg å lært det bedre. Finnes det noen kurs eller "skoler"?
///NJD Skrevet Juni 10, 2009 Skrevet Juni 10, 2009 Er noe jeg og har tenkt på faktisk Hadde vært artig da
Jay-O Skrevet Juni 10, 2009 Forfatter Skrevet Juni 10, 2009 Det går ann å samle en gjeng og øve på en parkeringsplass, men du kommer liksom bare så langt alene... Tenkte meg ut til Statoil eller TS på Forus og øve med min bil ikveld... Får det liksom ikke helt til med bimmeren... Håper noen kjenner til noen som gir kurs.
GiljeN Skrevet Juni 10, 2009 Skrevet Juni 10, 2009 skal du ut i kveld så kan d være jeg dokker opp som tilskuer hehe øvelse gjør mester
Jay-O Skrevet Juni 10, 2009 Forfatter Skrevet Juni 10, 2009 Har du kjegler så ta de med... Og ikke vær for glad i de
Glenn-Andre Skrevet Juni 10, 2009 Skrevet Juni 10, 2009 mener du drifte eller sladde ? å drifte med en 318d er vel ikke det mest optimale for drifting tror jeg...
Jay-O Skrevet Juni 10, 2009 Forfatter Skrevet Juni 10, 2009 mener du drifte eller sladde ? å drifte med en 318d er vel ikke det mest optimale for drifting tror jeg... Åh, men det er der jeg mener du tar feil. Jeg har mer dreiemoment enn de fleste biler som blir brukt til drifting ellers, trikset er å treffe rett gir/turtall.
NeonMuffler Skrevet Juni 10, 2009 Skrevet Juni 10, 2009 jaja, dette får du legge ut video av hvertfall. full drifting med 318d skal bli morro:)
Gislius Skrevet Juni 10, 2009 Skrevet Juni 10, 2009 Eneste jeg vet om, er jo sånne øvinger i dann og vann.. Men det er jo litt langt for oss stakkarser i stvg :S Vist dere skal holde på, så ville jeg spandert på LSD vertfall ,men det er du kanskje klar over?
GiljeN Skrevet Juni 10, 2009 Skrevet Juni 10, 2009 kjegler er det lite av men er bare til å kjøre rundt der me "auoverne" å trø på rundt andre folk som skal ut ?
Mr.Silver Skrevet Juni 10, 2009 Skrevet Juni 10, 2009 Hvis motoren din er så ideel, hvorfor kjører da drifterne helst små overladdede bensinmotorer ? Du klarer å få ut rævva med bilen din, men tror nok ikke du greier å drifte med den.
Jay-O Skrevet Juni 10, 2009 Forfatter Skrevet Juni 10, 2009 Hvis motoren din er så ideel, hvorfor kjører da drifterne helst små overladdede bensinmotorer ? Du klarer å få ut rævva med bilen din, men tror nok ikke du greier å drifte med den. Fordi det er lettere å treffe toppen på momentkurven i en bensinbil... Du tråkker pedalen i dørken... Er ihvertfall det jeg syns med MX-5'en kontra BMWen. Uansett så er det kult å klare å gjøre ting som folk ikke forventer av en diesel. Diffen er det som gjør min lite gunstig, av det lille jeg har prøvd hittil...
Lars89 Skrevet Juni 10, 2009 Skrevet Juni 10, 2009 Ja, men du har ikke sperre og vil derfor aldri kunne drifte med din bil... NAF Kristiansand arrangerer "driftetrening" ganske ofte. Kunne kanskje vært en ide å få sitte på med noen der evt prøve med egen bil? (usikker på reglene, send de en mail )
GiljeN Skrevet Juni 10, 2009 Skrevet Juni 10, 2009 Naf ? hvordan er det der å komme med en 320 med 400hest å trommelbrems ?
Jay-O Skrevet Juni 10, 2009 Forfatter Skrevet Juni 10, 2009 Jaja, morsomt å prøve. Og prøve litt skal jeg ikveld, ca 9... Bare komme, særlig hvis du har råd og tips å komme med
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå