Lars89 Skrevet Juni 10, 2009 Skrevet Juni 10, 2009 Går nok greit det. Regelverk HER (CLUB, laveste klassen)
GiljeN Skrevet Juni 10, 2009 Skrevet Juni 10, 2009 8. Karosseri Bilens karosseri skal være rettet og pent lakkert før hvert stevne. Åpne biler må ha hardtop montert. der var genial
KingB Skrevet Juni 10, 2009 Skrevet Juni 10, 2009 Drifting er ikke det samme som å spinne piruetter på 1.gir. I drifting er det høy fart som gjelder. 2 og 3 gir er de mest brukte. Hardcore gutta bruker 4. gir! Drifting går ut på å kontrollere bilen i sladd, ofte gjennom en trasè. Får bilen din feste/retter seg opp i drifting konkurranse - taper du poeng. For å få til å drifte bra, må bilen din være så stiv som overhodet mulig og du bør ha en LSD diff som sperrer godt ved pådrag og gjerne ved shiftlock. Men igjen den viktigste faktoren - sjåføren!!
Jay-O Skrevet Juni 10, 2009 Forfatter Skrevet Juni 10, 2009 Ja, og det er ikke piruetter jeg er ute etter, men en skikkelig powerslide. Anyway, TS har fått betongblokker nå, så vi må finne nye plasser å oppholde oss... Jeg blir nok å finne på industriområdene på Tananger ikveld...
oddis Skrevet Juni 10, 2009 Skrevet Juni 10, 2009 Finn en dag med regn, og begynn å tren. Beste er å finne en stor plass der du kan ligge i kontrollert sladd rundt og rundt, som i ei stor rundkjøring, og lære bilen å kjenne. På vinterstid er isbanekjøring en perfekt treningsmåte, der man kan innarbeide 'driftemotorikken'. Til slutt går alt så automatisk at du kan kaste lange sladder hvor du måtte ønske.. For å få treningsutbytte på tørr asfalt er diffbrems et must.
Just-turbodiesel Skrevet Juni 10, 2009 Skrevet Juni 10, 2009 her blir dere eid bensin-folket: konklusjon: MB 123 er best! ingen over ingen ved siden! Driver med 123tdt og er så morro den filmen der. Er dog en om606a.
GiljeN Skrevet Juni 10, 2009 Skrevet Juni 10, 2009 tananger blir langt vekke:P og tananger er jo stort
Kristian H. Foss Skrevet Juni 10, 2009 Skrevet Juni 10, 2009 Får håpe på vått føre da... Der har vi jo gude-merca også jo!
Springsteen Skrevet Juni 10, 2009 Skrevet Juni 10, 2009 her blir dere eid bensin-folket: konklusjon: MB 123 er best! ingen over ingen ved siden! Driver med 123tdt og er så morro den filmen der. Er dog en om606a. Stilig svartrøyk!
Just-turbodiesel Skrevet Juni 10, 2009 Skrevet Juni 10, 2009 her blir dere eid bensin-folket: konklusjon: MB 123 er best! ingen over ingen ved siden! Driver med 123tdt og er så morro den filmen der. Er dog en om606a. Stilig svartrøyk! jepp;)
MGR Skrevet Juni 10, 2009 Skrevet Juni 10, 2009 www.powerdrift.no les på forumet der, står tips ang teknikker. og det ambefales og ha bil med minmum 200gamp for at det skal bli noe særlig drift, samt lsd, viss ikke starter innerhjulet å spinne etterhvert ca uansett. og det med at bilen må være stivest mulig er bare piss! viss dere ser på robert "lunatic" som nordmann, eller f.eks hele toyo tires drift teamet, så kjører de med så sjukt mjuke biler bak for å kunne hente inn igjen som er breies, og får å kunne gå inn i krappe svinger i stort fart, og stille opp bilen veldig lenge før. se også drift bible http://video.google.com/videosearch?q=d ... ble&emb=0#
H_c Skrevet Juni 10, 2009 Skrevet Juni 10, 2009 JAY O, fikk du til noe? jeg har et par tips om gode plaser til deg, hadde vert kjekt å vert med på dette hvis det hadde vert bløtt ute, kanskje vi kunne fått til noe en kveld?
BMW89 Skrevet Juni 10, 2009 Skrevet Juni 10, 2009 her blir dere eid bensin-folket: konklusjon: MB 123 er best! ingen over ingen ved siden! Driver med 123tdt og er så morro den filmen der. Er dog en om606a. syk den mb må jo være en del hk.
Kristian H. Foss Skrevet Juni 10, 2009 Skrevet Juni 10, 2009 her blir dere eid bensin-folket: konklusjon: MB 123 er best! ingen over ingen ved siden! Driver med 123tdt og er så morro den filmen der. Er dog en om606a. syk den mb må jo være en del hk. www.pure-pf.com MB 300D -77 Motor: OM606 24V diesel -94 Dieselpump: Mynä-Diesel 7mm Turbo: Holset WH1C Avgas: 4" rostfritt. Hembyggt grenrör. Ic: 3" dumpkopieraren Växellåda: Getrag 717.450 Bakaxel: Svetsad original. H&R sänksats och Bilstein dämpare. Bur och rallystol.
Just-turbodiesel Skrevet Juni 10, 2009 Skrevet Juni 10, 2009 her blir dere eid bensin-folket: konklusjon: MB 123 er best! ingen over ingen ved siden! Driver med 123tdt og er så morro den filmen der. Er dog en om606a. syk den mb må jo være en del hk. Kristian Ulberg du vel?! Bingen spesial her.. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå