EirikL Skrevet Juni 10, 2009 Share Skrevet Juni 10, 2009 Var ute for å bytte de bakre lenkearmene på touringen, men det var lettere sagt enn gjort. Det viste seg at det kun var det nedre festet som hadde bolt og mutter. Den øverste så ut som den var presset på krengningshemmeren. Stemmer dette, eller mangler jeg noe/har jeg et ødelagt feste? Håper noen skjønner hva jeg mener Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laxen Skrevet Juni 10, 2009 Share Skrevet Juni 10, 2009 Er bare presset innpå hos meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juni 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2009 Ok, takk for raskt svar Da må jeg finne meg en presseanordning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KalMar Skrevet Juni 10, 2009 Share Skrevet Juni 10, 2009 er bare å jekke bilen godt opp bak. å så løsner du feste på begge sidene til bære armen.. så bøyer/drar du ned hele krangninghæmmeren.. så drar du bare de av for hånd... jeg presset de på for hånd, så regner med du tar de av for hånd.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juni 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2009 Hm, det er også en mulighet. Hvis jeg ikke bare skrur av hele stabstaget... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Juni 10, 2009 Share Skrevet Juni 10, 2009 Høres utrolig fomletet ut med diffen montert. : ) Løsne i bunn av pendelstag på begge sider og dra av pendelstaget fra stabstag. Omvendt rekkefølge for montering. Silicon spray kan få gummien til å gli lettere mot stålet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå