Even_e30 Skrevet Juni 10, 2009 Skrevet Juni 10, 2009 Kjøpte en monovisker på ebay, men sånn så jeg ser på det så må det ver en feil..Samme hvordan jeg prøver å få den til å passe på så går det ikke..Står E30 på papirer og alt, men ingenting passer..Jeg gidder ikke å sende den i retur.. Så derfor tenkte jeg å lage en hjemmelaget en, så lurte på om noen her inne vet hvor mye jeg skal sveise på det staget? Regner med at noen har gjort det før, så de vet hvilke stag jeg mener.. Mvh
Gjest Skrevet Juni 10, 2009 Skrevet Juni 10, 2009 Her er en måte. http://www.autopower.se/mekartips/mekartips.asp?dokid=7
Even_e30 Skrevet Juni 10, 2009 Forfatter Skrevet Juni 10, 2009 forsto jeg det rett hvis han mente å bytte staget med ett fra en 5 serie e28? hehe..
winchester Skrevet Juni 11, 2009 Skrevet Juni 11, 2009 Du skal plukke den gullfargede armen/lenken som sitter på en 5-serie. Han sier ikke at du må ta den fra E28, men det var det han gjorde. Spør anders_w på forumet her om dette, han var behjelpelig angående dette.
FTE Skrevet Juni 11, 2009 Skrevet Juni 11, 2009 Hvis du forlenger staget med 1 cm så skal det holde. Da er den like lang som staget som følger med Bonrath-viskeren iallefall.
Dirty Skrevet Juni 11, 2009 Skrevet Juni 11, 2009 finnes det no guide til mono til e36 eller? de koster jo flesk å kjøpe så
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå