Breitling Skrevet Juni 10, 2009 Skrevet Juni 10, 2009 Har bestemt meg for å selge mitt Multimediasenter til bilen. Jensen VM9512 DVD. Ble kjøpt ny for litt under 1 år siden. Sonefri DVD R/RW, CD, WMA, MP3, DivX, XviD, Mpeg 1/2, AVI, VCD, SVCD, iPod mm. Meget bra kvalitet på touchscreen (ingen forsinkelser ved lave temperaturer). A2DP BLUETOOTH (koble til din mobil, svar eller ring samtaler ved å bruke spilleren, eller stream musikk fra mobil til spiller uten forsinkelser). Dolby 5.1 Surround (4V linjeutganger til Front, Center, Rear, Sub + 2 Aux audio utganger). Egen videoinngang for ryggekamera (sett bilen i revers, og skjermen switcher automatisk til bilde fra kamera). SD minnekortleser, USB-inngang (musikk/bilder fra minnepenn). 2 Video outputs (koble til skjermer i baksetet). I forsetet kan du høre på Musikk fra f.eks iPod via høytalere foran, mens de i baksetet kan se på DVD og får lyd fra høytalere bak. Følger med en MediaLink, som kan monteres i f.eks hanskerom, der det finnes tilkobling til iPod, 3.5mm jack, Audio/Video signal og USB. Den har støtte for SIRIUS Radiosignaler, men siden vi ikke har dette radiosystemet i Norge, så er disse koblet kappet bort og isolert (for å spare plass bak spiller. Egen kjølevifte bak spiller, Cool N Quiet. Fjernkontroll medfølger, samt adapter for å koble seg direkte til ledningsnettet på E36 (trenger ikke å klippe/lodde kabler, alt er Plug N Play). Det eneste som "feiler" spilleren er at tannhjulet som styrer lukkermekanismen til skjermen, har "hoppet" over et par hakk, så det kan enkelte ganger være problematisk å få skjermen til å lukke/åpne seg skikkelig, men med litt teknisk innsikt så vil dette la seg enkelt reparere. Dette har ikke vært et problem for meg da jeg har skjermen konstant ute (dette justeres fra Setup-menyen). Tror jeg har fått med alt, men spør gjerne for mere info. Kostet ny USD 749 + frakt, toll og moms, så totalprisen kom seg på litt over 7.400,-. En spiller i Norge/Europa med like masse funksjoner/muligheter ville ha koster nærmere 15 lapper. Løp å kjøp
Breitling Skrevet Juni 12, 2009 Forfatter Skrevet Juni 12, 2009 Bud.....blir plukket ut over helga, da ankommer ny spiller
ost_ost_89 Skrevet Juni 12, 2009 Skrevet Juni 12, 2009 starter på 800kr jeg da, såsant du sender da...
Breitling Skrevet Juni 12, 2009 Forfatter Skrevet Juni 12, 2009 Bud notert, men må nok mere opp i pris før et salg blir aktuelt, såfremst jeg ikke blir akutt blakk Sending er ikke no problem, har ennå orginal emballasje
Breitling Skrevet Juli 2, 2009 Forfatter Skrevet Juli 2, 2009 2000,50,- hehe Ser på dette som en unødvendig spøk, så budet på 2000,- står ennå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå