Jay-O Skrevet Juni 11, 2009 Skrevet Juni 11, 2009 Siden det ser ut som en travel høst, ser jeg meg nødt til å selge litt av utstyret mitt. Jeg selger en stykk nattoptisk kikkert fra Yukon. Det er en NVMT Gen 1 med innebygget ir kilde (100m) og hodemontasje i stødig koffert. Jeg selger og en jaktbue. Jeg må først presisere at JAKT med BUE er ULOVLIG pr idag, men det kan se ut til at det blir en forandring på dette snart. Nærmeste jakt sted er Danmark, jeg har brukt den i USA. Det er en Martin Cheetah 70lbs ( +/- 10lbs justerbart) karbonkompositt trinsebue. Den er lettskutt og enkel å justere og vedlikeholde. Den kommer med 5 karbonfiber piler med jaktspisser + en i CF med Tomahawk spiss (fuglespiss), og 3 karbonfiberpiler med feltspiss (blinkspiss). Mange andre pilspisser og feltspisser i forskjellige vektklasser følger med. Det følger med buekoffert og litt småting som fiberoptiske sikter med og uten vater, vibrasjonsdemper og småting som buevoks og smådeler. Følger og med release hanske (avtrekkerhanske) og underarmsbeskytter (det bør du ha som nybegynner!) Nypris på buesettet - ca 9000kr (i USA) (ser en pakke fra bueutstyr.no til 6000, men med mindre utstyr, og dårligere siktemiddel, andre piler o.l.) Her er litt bilder av begge: Buen i koffert Fiberoptisk sikte med vater To forkjellige jaktspisser (Følger med 3 forskjellige jaktspisser til store byttedyr) Fra toppen; Tomahawk fuglespiss(turkey tip), Feltspiss, Fiskepil (kassert) Buen med pilholder, piler: på strengen, Tomahawk - Fra høyre, Jaktspiss, feltspisser. Kikkerten i koffert Fra høyre, oppe: IR lykt, Høyre nede: Batteri - venstre; Linse med linsebeskytter Påkoblet hodemontasjen ----------------------------------------------------- Bump Selges dette mot cash, starter jeg forhandlingene med: 5500,- for buesettet 3000,- for nattkikkerten Buen kan byttes i f.eks. M30 grenrør og eksosdeler i rustfritt. Kikkerten kan byttes i kvasskam til M30. Deler til M30 eller E24 er det som teller ved bytting, ellers er det bare å gi bud!
heimkokt Skrevet Juni 11, 2009 Skrevet Juni 11, 2009 Har ikke noen ny pris på dette som utgangspunkt for bud?
iNthe Skrevet Juni 11, 2009 Skrevet Juni 11, 2009 med fare for å bli oppfattet som skambud så kommer det allikevel - 500 kr for nattoptisk kikkert
Jay-O Skrevet Juni 12, 2009 Forfatter Skrevet Juni 12, 2009 med fare for å bli oppfattet som skambud så kommer det allikevel - 500 kr for nattoptisk kikkert Hehe, det var litt lite ja. Nypris på denne er 4000,-, så der har du et utgangspunkt for hva det koster. Kofferten kostet vel nesten en tusing, men jeg slenger den med uansett. Oppdaterer info om både kikkerten og buen og markerer forandringer med *
Simen! Skrevet Juni 13, 2009 Skrevet Juni 13, 2009 Ble litt intrisert i den buen jeg! har du bilder? info? pris?
Jay-O Skrevet Juli 26, 2011 Forfatter Skrevet Juli 26, 2011 Bump - det er fremdeles aktuellt å selge disse, da de ikke har blitt brukt siden, og kommer nok ikke til å bli brukt heller. Buen har fått litt mer utstyr som strengvoks, flere spisser og litt vedlikeholdsutstyr. Fiskepilen er kassert (Krokspiss) Kan også byttes i noe intressant, 1-DIN spiller med skjerm f.eks. Alt kan være intressant, så kom med det du kunne tenkt deg å bytte dette med.
Jay-O Skrevet Juli 27, 2011 Forfatter Skrevet Juli 27, 2011 Neida, bare kom med bud du, eller forslag til bytte
Jimxd Skrevet Juli 27, 2011 Skrevet Juli 27, 2011 Jeg har ikke peiling. Ser en slik bue ligger for 2300 ny på xxl. Men er kanskje ikke helt sammen men omkring der. Stemmer det?
Jay-O Skrevet Juli 27, 2011 Forfatter Skrevet Juli 27, 2011 Nei, ikke helt - det er sant at du får deg en trinsebue på XXL til slik penge, men ikke i denne klassen. Denne begynner å nærme seg: http://www.xxl.no/jakt-vaapen/vaapen/bu ... bs-1057968 Men da med stoffbag og en del mindre utstyr - linken er til en 50-60 lbs, mens den jeg selger/bytter er en 60-70 lbs bue, med karbonfiberpiler og masse utstyr - som to optiske sikter, pilspisser (felt- og jaktspisser) og en del annet vedlikeholdsutstyr. Må presisere at dette er ikke noe leketøy - det er et våpen, og er livsfarlig hvis brukt feil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå