BMWPower Skrevet Juni 17, 2009 Forfatter Skrevet Juni 17, 2009 Heisann! Hva tror du frakt kommer på? For bremsene og skivene? Mvh Lars Sjekk http://www.posten.no Kommer vel max på et par hundre kroner.
LarsiPan Skrevet Juni 18, 2009 Skrevet Juni 18, 2009 Okei, noen som veit om jeg trenger noe mere ? Er det samme tilkoblinga som på de bremsene jeg har fra før? på e28'en min.. du har ikke bakbremser i samme slengene?
BMWPower Skrevet Juni 19, 2009 Forfatter Skrevet Juni 19, 2009 Okei, noen som veit om jeg trenger noe mere ? Er det samme tilkoblinga som på de bremsene jeg har fra før? på e28'en min.. du har ikke bakbremser i samme slengene? Trenger ikke mer, det er plug and play Samme tilkobling ja. Bakbremser har jeg dessverre ikke, bruker de selv foreløbig. Nå får jeg ikke de nye skivene mine før over helgen, så jeg kan evnt. ikke sende skivene før neste uke.
BMWPower Skrevet Juni 19, 2009 Forfatter Skrevet Juni 19, 2009 Da ringte nettopp GS og sa at black diamod skivene mine har ankommet idag alikevel, så da kan vil disse bli demontert ikveld. Kan sende imorgen, løp og kjøp!
BMWPower Skrevet Juni 20, 2009 Forfatter Skrevet Juni 20, 2009 Notert, men vil du ikke ha med skiver for 1500kr? De er nå demontert og klar for å sendes
vrossi46 Skrevet Juni 20, 2009 Skrevet Juni 20, 2009 ej treng kun caliperane.. ska ha det på en e30 so.. mn når går eventuelt bud runda ut..?
BMWPower Skrevet Juni 21, 2009 Forfatter Skrevet Juni 21, 2009 Har egentlig ikke satt noen dato, men hadde vært greit å blitt kvitt dem iløpet av uka. Helst med skiver da, men om ingen vil ha hele settet selger jeg dem klart alene
BMWPower Skrevet Juni 25, 2009 Forfatter Skrevet Juni 25, 2009 Ingen som vil ha gode bremser komplett med skiver? Reiser til Oslo på lørdag, kan ta med dette settet og levere Bergen-Oslo.
brunsame Skrevet Juni 25, 2009 Skrevet Juni 25, 2009 mye styr å få dette til å passe på e36 325?:s noen som vet?
BMWPower Skrevet Juni 29, 2009 Forfatter Skrevet Juni 29, 2009 Det vett jeg ikke, alt er mulig men hvor mye arbeid det er spørs jo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå