EirikL Skrevet Juni 11, 2009 Share Skrevet Juni 11, 2009 Er det noen som kan gi meg en indikasjon på forbruket disse to modellene? Går ut fra at det ikke er snakk om mye. Men tenker på å sammenligne det med min 325ix. Begynner å få lyst på en større bil med litt mer komfort. Begynner å bli en voksen mann med mer bedagelige behov Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Juni 11, 2009 Share Skrevet Juni 11, 2009 Min 540i Touring med manuell kasse, 18" felger med breie hjul og chip målte jeg til 1.62l på mila her hjemme. Det er KUN små kjøring på landet. Har 15 min til jobb, 5 min til sentrum, 10 min til dama, 7 min til trenings senteret. Og med en bil med flott V8 lyd så er man bortpå gassen litt ekstra til tider for å få lyden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Juni 11, 2009 Share Skrevet Juni 11, 2009 Regn med rundt 1.4-1.5 på bykjøring på begge. Hadde min ned på 0.89 på langkjøring (ikke økonomisk langkjøring). Tipper IX'en din suger langt over literen på bykjøring? Kan anbefale E34 med v8'er. Synd det er få i bra stand igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juni 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2009 Den suger sikkert rundt 1,5 på blanda kjøring. Men hvis de åtterne bruker så mye, skulle jeg kanskje heller ha gått for en 525? Den blir uansett med automatkasse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TorErling Skrevet Juni 11, 2009 Share Skrevet Juni 11, 2009 Jeg regner med en alt ifra 1.3 til 1.5++ på 540'en.. rundt 1l på milen på langkjøring... Koster litt, men det er verdt det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Juni 11, 2009 Share Skrevet Juni 11, 2009 Det der er ikke noe å tenke på Eirik Go for 540 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glennarl Skrevet Juni 11, 2009 Share Skrevet Juni 11, 2009 530en min ligger på ca 1,2l på små kjøring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
muskla Skrevet Juni 11, 2009 Share Skrevet Juni 11, 2009 540 min ligger på 1,1 på rolig langkjøring.. er ikke så ille som man skulle tro på bykjøring heller, verdt penga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå