thomas_ja Skrevet Juni 11, 2009 Share Skrevet Juni 11, 2009 Heisann! Lurer på noen har peil på om hvordan en sjekker om ulelyd kommer ifra girkasse eller diff, lyden forsvinner som regel når en tar inn clutchen, eller ingen gasspådrag/belastning.Høres ut som om den kommer bakfra, men lyd er jo flink til å forplante seg, så hva vet vel jeg Takk for all hjelp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
manta-a Skrevet Juni 11, 2009 Share Skrevet Juni 11, 2009 Er vel utløserlager som er dårlig hvis det forsvinner når du trør inn cluthen vil jeg tro..Sjekke når du står rolig på tomgang,Hvis lyden forsvinner når du tramper inn cluthen så e det utløserlager. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomas_ja Skrevet Juni 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2009 Det er litt rasling når bilen står på tomgang å jeg tar inn clutchen så forsvinner det, så det lageret er nok dårlig. Men det er en veldig høy ule lyd når jeg kjører, så det kan være det lageret? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olav. Skrevet Juni 12, 2009 Share Skrevet Juni 12, 2009 Hadde det samme på min bil en gang, trudde det var utløserlageret. Lyden forsvant når eg tok inn clutchen. Viste seg når eg hadde skiftet å montert allt sammen gjen, lyden var der forsatt. Var Lager på inngående aksling i girkassen som hadde ryke. Men sattser på du ikkje har så uflaks som meg, å att de bare er utløserlageret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomas_ja Skrevet Juni 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2009 Ja jeg håper det ikke er girkassen da en vel ikke får reserve deler til 6 trinns m3 kasse, eller ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomas_ja Skrevet Juni 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2009 Får en reserve deler til denne girkassa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauso Skrevet Juni 14, 2009 Share Skrevet Juni 14, 2009 Finnes vel delekasser til denne typen, men hvor lett det er å kommer over, vet jeg jo ikke. løse deler osv, vet jeg heller ikke, men hør med Bmw? Håper du får fiksa dette=D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå