gnmfr Skrevet Juni 11, 2009 Skrevet Juni 11, 2009 slaktet 3 biler i fjor så sparte bare på di dørene som var fine.. di står nedi kjelleren så vannskelig og ta bilder så hadde vært flott om folk kunne kommet og sett sjæl. 2 stk lagunagrønne bakdører venstre side 1stk grønn bakdør venstre 1stk svart bakdør venstre 1stk lagunagrønn førerdør 1stk svart førerdør 1stk lagunagrønn høyre dør foran 1stk lagunagrønn høyre dør bak minimalt med rust og tenkte 250pr dør men fult åpen for bud skal vekk, pga flytte
Eirik Viste Skrevet Juli 22, 2009 Skrevet Juli 22, 2009 Jeg kan være interessert i noen dører. Du la ut annonsen en dag etter at jeg kjørte forbi deg med god plass i lasterommet. Så det klaffet dårlig. Kommer hjem til Norge i begynnelsen av august, og tar kanskje fergen til Larvik. Er i tilfelle Lagunengrün dører som jeg er interessert i, hvis de er i bra stand. Får se om du er flyttet til da. Eirik.
gnmfr Skrevet Juli 23, 2009 Forfatter Skrevet Juli 23, 2009 Jeg kan være interessert i noen dører. Du la ut annonsen en dag etter at jeg kjørte forbi deg med god plass i lasterommet. Så det klaffet dårlig.Kommer hjem til Norge i begynnelsen av august, og tar kanskje fergen til Larvik. Er i tilfelle Lagunengrün dører som jeg er interessert i, hvis de er i bra stand. Får se om du er flyttet til da. Eirik. pm sendt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå