kaihore Skrevet Juni 11, 2009 Skrevet Juni 11, 2009 Selger nå unna siste rest av det jeg har, alt jeg har blir listet opp, så er ikke vits å spør om noe som ikke er nevnt;) E34 - Granitsilver metallic - Auotmat. -Midtkonsoll fremste del x2 -Tanklokk -Bagasjeromstrekk -Venstre speil -Deksel kickpanel -Dørtrekk sort grått stoff -Servostyring -Styring varmeapparat (både i dashbord å på kjøleslangene) -Diff automat (utveksling- 3.6) -Motorfester m50b20 -Kjølevifte -Varmeapparat vifte -Dekselene til motoren -Startmotor -Servopumpe -Termostathus -Toppdeksel -Dempere frontfanger -Bagasjeromstrekk, sider og bunn -2 Dører i Islandsgrùn metallic MED EL VINDU (kan selges løst) E36 - 318i Sedan - Lagunagrùn metallic -Luftfilterboks med lmm -Fremre del midtkonsoll -Bakre del midtkonsoll -Vindusvisker motor -Høyre baklykt orginal -Fremre dørtrekk (begge) -Abs Sentral -Bremsekraft forsterker (delen som stikker ut av selve forsterkeren) -Coil -Tanklokk -Coupevifte -Tåkelysbryter -Dimmer speedo og lysjusterings bryter -Nyrer chrome -Bagasjeromstrekk sider Har bilder av ALLE nevnte deler, så er bare å spørre, blir litt mye å legge ut 80 bilder av småting her:P Alt går på bud, selger unna billigere til mere dere kjøper:)
Basteei Skrevet Juni 18, 2009 Skrevet Juni 18, 2009 Hva skal du ha for den DIFFBREMS 3.5L Automat (utveksling 3.91) ?? er det 210 mm?
kaihore Skrevet Juni 18, 2009 Forfatter Skrevet Juni 18, 2009 Hva skal du ha for den DIFFBREMS 3.5L Automat (utveksling 3.91) ?? er det 210 mm? bud? 210mm? kan sjekke opp delenr jeg, så finner du den info du trenger;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå