Gå til innhold

Automatisk låsing av dører på E46

Omnislash
 Share

Anbefalte innlegg

Hei!

Har en 2002 mod E46 coupe.

Når man har kjørt litt så låser alltid dørene seg selv automatisk.

Det står i instruksjonsmanualen (på dansk :S ) at det kan endres nøkkkel-spesifisert. Men jeg klarer ikke oppdrive hvordan man gjør dette.

Jeg vil helst fjerne denne funksjonen, så jeg slipper å trykke på den knappen hver gang noen skal ut eller inn av bilen..

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andre lignende ting som kan personliggjøres for bilen ?

Ting som funker uansett, er feks lukking og åpning av vinduer og takluke.

Sliter også med å få innstilt minne på setet..

"Stiller inn setet med nøkkel i pos. 1.

trykker "M" og knapp 1.. så trykker jeg kort en gang på knapp 1.. også flytter jeg setet ut av posisjon, og etterpå holder jeg knapp 1 inne" - men den går ikke tilbake i posisjon :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du prøvd å bruke en anen nøkkel når du låser opp bilen igjen ?. hvis dette kun lagrer seg på key memory stemmer det jo at det ikke skal flytte seg før du bytter til en anen nøkkel.

Det du mener er at når jeg da har andre instillinger lagret på nøkkel nummer 2 så skifter de kun mellom de 2 forskjellige nøklene ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du prøvd å bruke en anen nøkkel når du låser opp bilen igjen ?. hvis dette kun lagrer seg på key memory stemmer det jo at det ikke skal flytte seg før du bytter til en anen nøkkel.

Det du mener er at når jeg da har andre instillinger lagret på nøkkel nummer 2 så skifter de kun mellom de 2 forskjellige nøklene ?

Det er ikke helt usansynlig det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos meg funker begge bildene... Og den listen er for en spesifikk bil så om det er likt hos deg er ikke sikkert. Når du får opp det andre bildet også så ser du at det er en del "nøkkel spesifikt" du kan slå av og på også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos meg funker begge bildene... Og den listen er for en spesifikk bil så om det er likt hos deg er ikke sikkert. Når du får opp det andre bildet også så ser du at det er en del "nøkkel spesifikt" du kan slå av og på også...

Bildet kom etter 1-2 minutter.

Ja, jeg kunne tenkt meg å fått noen ting nøkkelspesifikt.

Feks at speilene legger seg opp automatisk feks :P det hadde vært kult.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Har en 2002 mod E46 coupe.

Når man har kjørt litt så låser alltid dørene seg selv automatisk.

Det står i instruksjonsmanualen (på dansk :S ) at det kan endres nøkkkel-spesifisert. Men jeg klarer ikke oppdrive hvordan man gjør dette.

Jeg vil helst fjerne denne funksjonen, så jeg slipper å trykke på den knappen hver gang noen skal ut eller inn av bilen..

På forhånd takk!

med carsoft kan du gjøre det selv.

der kan du velge selektiv eller auto-lokking.språk. km eller mils ect.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...