jcvold Skrevet Juni 11, 2009 Share Skrevet Juni 11, 2009 har funnet 2 karer her på forumet som har slike kule bilder av motoren regner med det har enten med phoptshop eller lukketid på speilreflekskamera å gjøre. vil dere dele åssen man får til å ta et slikt bilde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrElg Skrevet Juni 11, 2009 Share Skrevet Juni 11, 2009 Photoshop. 2 Bilder som legges sammen. Edit, omtrent sånn: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wodla Skrevet Juni 11, 2009 Share Skrevet Juni 11, 2009 Dette kan nok gjøres i Photoshop ja. Er noen år siden jeg har brukt PS. Men har en teori om hvordan du kan gjøre det: Stillestående kamera så du får nøyaktig samme vinkel på begge bildene, så tar du ett bilde med panseret lukket, og ett med panser åpent, så kan du bare blende inn motoren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wodla Skrevet Juni 11, 2009 Share Skrevet Juni 11, 2009 Btw, om du tar bildene slik som jeg sa det, kan du sende dem til meg, så kan jeg prøve å fikse det for deg, vet ikke om jeg klarer så mye i PS lengre, men kunne vert artig å prøve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet Juni 11, 2009 Share Skrevet Juni 11, 2009 Som sagt gjøres dette veldig enkelt i photoshop. Trenger ikke "to like" bilder, hvor ett er med panser igjen og hvor panseret er åpent. Trenger bare ett bilde av hvilken som helst motor som man legger inn i bil-bildet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 11, 2009 Share Skrevet Juni 11, 2009 det nederste (til ad|os) har han tatt to like biler, lagt dem oppåhverandre, og klippet bort alt utenom motor og limt inn på det andre bilde, og laget en "bland inn effekt" det greieste er to helt like bilder, bare et med åpent, og et med lukekt panser... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Juni 11, 2009 Share Skrevet Juni 11, 2009 ja dette er basic PS, lettere blir det ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet Juni 11, 2009 Share Skrevet Juni 11, 2009 Jeg bruker sånn x-ray cam Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Juni 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2009 Btw, om du tar bildene slik som jeg sa det, kan du sende dem til meg, så kan jeg prøve å fikse det for deg, vet ikke om jeg klarer så mye i PS lengre, men kunne vert artig å prøve kult! skal prøve å få tatt bilder snart så sender jeg til deg kjekt å ha! takker for tilbudet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet Juni 11, 2009 Share Skrevet Juni 11, 2009 Sikker på at vist ikke wodla klarer det så er det mange andre her som gjør jobben for deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Juni 11, 2009 Share Skrevet Juni 11, 2009 Brukte bra clone innenfor en merket firkant for å legge det til. Men med to likt eksponerte bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GSS Skrevet Juni 12, 2009 Share Skrevet Juni 12, 2009 Et raskt et som ble gjort for en stund siden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå