Armanic Skrevet Juni 11, 2009 Share Skrevet Juni 11, 2009 Er det noen på forumet her som bor i Sandnes? Mvh Mathias Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arotished Skrevet Juni 11, 2009 Share Skrevet Juni 11, 2009 So close, stavanger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Juni 11, 2009 Share Skrevet Juni 11, 2009 hommersåk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Juni 11, 2009 Share Skrevet Juni 11, 2009 Ålgård her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jay-O Skrevet Juni 11, 2009 Share Skrevet Juni 11, 2009 Tananger... Alle som bor i Stavanger og omeng kommer til å svare... Hva lurte du på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Armanic Skrevet Juni 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2009 Det er en bil som står i "Sandnes" er 13 timer å kjøre dit, så om noen hadde vært borti bilen eller har hatt den eller noe lignede. http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=17577800 Noen som har noe kjennskap til den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Juni 11, 2009 Share Skrevet Juni 11, 2009 har settt bilen en gang.på sen søndags kveld. så pen ut da mer vet jeg ikke :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet Juni 11, 2009 Share Skrevet Juni 11, 2009 Mangler iallefall bensin luken... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Armanic Skrevet Juni 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2009 Har ingenting å si det "Deep Dish" Førstebilen uansett :- ) GiljeN; så den like bra ut som den ser ut som på bildene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jay-O Skrevet Juni 11, 2009 Share Skrevet Juni 11, 2009 Ja, så denne en søndag jeg og. Manglet bensinlokket da og. Mente og at det var noe nederst på kanalene eller noe. Husker at jeg så den og tenkte at den var pen, men det var noe som fikk meg til å skifte mening, husker ikke hva. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Juni 11, 2009 Share Skrevet Juni 11, 2009 så grei ut den ja den kledde felga ganske godt bedre en på bilde.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Armanic Skrevet Juni 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2009 Ja, så denne en søndag jeg og. Manglet bensinlokket da og. Mente og at det var noe nederst på kanalene eller noe. Husker at jeg så den og tenkte at den var pen, men det var noe som fikk meg til å skifte mening, husker ikke hva. Ah, takk : ) så grei ut den ja den kledde felga ganske godt bedre en på bilde.. Ah, så tøft :- ) Men så er det, det store spørsmålet; er det verd og bruke så mye penger på en førstebil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Juni 11, 2009 Share Skrevet Juni 11, 2009 off..har hatt samme bilen siden jeg er 16 jeg. 20nå.har bare hatt lappen i 3mnd ca til sammen da:( brukt mangen mangen kr på den e34 så får du mye kjøreglede god komfort og tøff bil om du senker godt;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Armanic Skrevet Juni 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2009 hehe, har hatt lappen i godt over 1 mnd nå ble 18 i mai, :- ) Men, 40.000 for meg? Jeg bor hjemme, har deltidsjobb på Bunnpris og blir lærling nå til sommeren : p Jeg skal ha 40 tusen, så skal jeg sikkert har noe ekstra til bilen. osvosv, det baller på seg. Dame har jeg og Å kjøpe seg BMW blir jo som å skaffe seg en dame nr 2 ;p bare litt på en mer lovlig måte Begge to er verd å bruke penger på, men jeg driter ikke penger Om det er noe galt med den E34 der, så har jeg ikke penger til å fikse den da må den stå helt til jeg får lønning. Så jeg vet ikke jeg karer :- ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet Juni 11, 2009 Share Skrevet Juni 11, 2009 hehe, har hatt lappen i godt over 1 mnd nå ble 18 i mai, :- ) Men, 40.000 for meg? Jeg bor hjemme, har deltidsjobb på Bunnpris og blir lærling nå til sommeren : p Jeg skal ha 40 tusen, så skal jeg sikkert har noe ekstra til bilen. osvosv, det baller på seg. Dame har jeg og Å kjøpe seg BMW blir jo som å skaffe seg en dame nr 2 ;p bare litt på en mer lovlig måte Begge to er verd å bruke penger på, men jeg driter ikke penger Om det er noe galt med den E34 der, så har jeg ikke penger til å fikse den da må den stå helt til jeg får lønning. Så jeg vet ikke jeg karer :- ) Å kjøpe en enda billigere bil kan fort bli dyrere med tanke på reparasjoner. Ikke alltid det lønner seg å kjøpe billig.! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå