Gå til innhold

Er det noen som bor i Sandnes?

Armanic
 Share

Anbefalte innlegg

Ja, så denne en søndag jeg og. Manglet bensinlokket da og. Mente og at det var noe nederst på kanalene eller noe. Husker at jeg så den og tenkte at den var pen, men det var noe som fikk meg til å skifte mening, husker ikke hva.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, så denne en søndag jeg og. Manglet bensinlokket da og. Mente og at det var noe nederst på kanalene eller noe. Husker at jeg så den og tenkte at den var pen, men det var noe som fikk meg til å skifte mening, husker ikke hva.

Ah, takk : )

så grei ut den ja :) den kledde felga ganske godt :) bedre en på bilde..

Ah, så tøft :- )

Men så er det, det store spørsmålet; er det verd og bruke så mye penger på en førstebil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, har hatt lappen i godt over 1 mnd nå :D

ble 18 i mai, :- )

Men, 40.000 for meg? Jeg bor hjemme, har deltidsjobb på Bunnpris og blir lærling nå til sommeren : p

Jeg skal ha 40 tusen, så skal jeg sikkert har noe ekstra til bilen. osvosv, det baller på seg. Dame har jeg og :P

Å kjøpe seg BMW blir jo som å skaffe seg en dame nr 2 ;p bare litt på en mer lovlig måte :P

Begge to er verd å bruke penger på, men jeg driter ikke penger :D

Om det er noe galt med den E34 der, så har jeg ikke penger til å fikse den :P da må den stå helt til jeg får lønning.

Så jeg vet ikke jeg karer :- )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, har hatt lappen i godt over 1 mnd nå :D

ble 18 i mai, :- )

Men, 40.000 for meg? Jeg bor hjemme, har deltidsjobb på Bunnpris og blir lærling nå til sommeren : p

Jeg skal ha 40 tusen, så skal jeg sikkert har noe ekstra til bilen. osvosv, det baller på seg. Dame har jeg og :P

Å kjøpe seg BMW blir jo som å skaffe seg en dame nr 2 ;p bare litt på en mer lovlig måte :P

Begge to er verd å bruke penger på, men jeg driter ikke penger :D

Om det er noe galt med den E34 der, så har jeg ikke penger til å fikse den :P da må den stå helt til jeg får lønning.

Så jeg vet ikke jeg karer :- )

Å kjøpe en enda billigere bil kan fort bli dyrere med tanke på reparasjoner.

Ikke alltid det lønner seg å kjøpe billig.!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...