vegard89 Skrevet Juni 11, 2009 Skrevet Juni 11, 2009 Hei temp måleren i bilen min fungerer som den skal og andre ganger så plutslig dør den ut og går rett i bånd og plutslig spretter den opp igjen, skjer sikkert 5-6 ganger løpet av kort tid i det jeg er ute å kjører. hva kommer dette av dårlig kontakt et sted, begynner å ta kvelden? men hva? temp føler kanskje? litt lei alle disse små feilene:P Noen som vet? Takker for svar
Hauso Skrevet Juni 12, 2009 Skrevet Juni 12, 2009 sånn er min også! ikke gjør noe med det, for det er tøft! antar at det er laber kontakt et sted, men jeg har gitt tempmålern min navn etter det den driver med, så lar den være. fungerer jo
E36Cab1 Skrevet Juni 12, 2009 Skrevet Juni 12, 2009 Beveg på kontakten på giveren så ser du om det er der feilen ligger,sikkert kontaktfeil ja. Viss ikkje,så jobber du deg bakover mot instrumentet.
vegard89 Skrevet Juni 13, 2009 Forfatter Skrevet Juni 13, 2009 hehe tøft og tøft så detter den i bond i det jeg ruser eller gir gass høres jo helt vilt ut hehe:P men men er vel sikkert ikke så fordømt farlig;) Tror jeg ikke tar opp det spedometeret der mer, er så dårlig kontakt baki der i det jeg tar det ut så lyser alt annet som ikke skal lyse også begynner det å ule osv.. nei uff står over det der men takker for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå