Ad|oS Skrevet Juni 11, 2009 Share Skrevet Juni 11, 2009 Regner med du er fornøyd med den tittelen Sondre Har bare et ok bilde av begge bilene, så legger bare ut det. Regner med Sondre kommer med noen flere etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 11, 2009 Share Skrevet Juni 11, 2009 takk for at min er random! har noen bilder jeg også... nå skal det sies at den bærbare skjermen er crappy! så om bildene er stygge og kraftulle på din skjerm, er det fordi min skjerm er blass hehe... slenger inn resten også: bilen med de gule lyktene ville plutselig ikke mer da det begynte å regne hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet Juni 11, 2009 Share Skrevet Juni 11, 2009 Fint bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 11, 2009 Share Skrevet Juni 11, 2009 du må jo ha mer enn 1 bilde ad|os? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet Juni 12, 2009 Share Skrevet Juni 12, 2009 det håper jeg da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Juni 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2009 Ikke av begge bilene nei... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 12, 2009 Share Skrevet Juni 12, 2009 sleng ut av din da fant ut at jeg har vært ego og tatt mange av min ^^ hehe... men sånn er det når du vil på din egen plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juni 12, 2009 Share Skrevet Juni 12, 2009 Utrolig gromme bilder av gromme biler! De lyktene, er det originale franske/GT-lykter eller film? Var tøft ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet Juni 12, 2009 Share Skrevet Juni 12, 2009 Må jo være to av de fineste E36'ne i Vest Agder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Juni 12, 2009 Share Skrevet Juni 12, 2009 to sinnsykt pene biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JTS77 Skrevet Juni 12, 2009 Share Skrevet Juni 12, 2009 Utrolig hvor ulik en bil kan bli med gule lys Flotte leker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Juni 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2009 Utrolig gromme bilder av gromme biler! De lyktene, er det originale franske/GT-lykter eller film? Var tøft ihvertfall Er orginale Bosch lykter ja, så er ikke bare film i dem. Har film også til å legge på, men fant ut det ville bli bedre med orginale deler... Må jo gjøre noe for å skille seg litt ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Juni 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2009 Jada,vet de er kornete og fæle Sondre... Og null fokus også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet Juni 12, 2009 Share Skrevet Juni 12, 2009 bilde nr.2 der er stilig bortsett fra at jeg ikke er fan av gule lykter ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 13, 2009 Share Skrevet Juni 13, 2009 takk for det de gule lyktene er gankse porr faktisk... veldig "banebil" stuk over de... (men det betyr ikke at jeg skal ha gule) hehe... bilen hans begynner å blir bra nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå