pål Skrevet Juni 12, 2009 Share Skrevet Juni 12, 2009 Nå skal dere høre, Jeg skal snart lakkere bilen min og tenkte å valsen skjermene før jeg skal lakkerer. Planen var egentlig å låne en rulle noen som var avtalt. Nå viser det seg at det utlåner er mindre seriøs en jeg håpet på. Og det er alltid noen som låner den før meg, slik at det aldri blir min tur. Dette har jeg da ikke tid til. Så tenkte kanskje å kjøpe en rullee selv, problemet er jo bare det at en slik valse koster en del penger for bare engangs bruk. Det vet jeg at mange andre mener også, men vet også at mange kunne tenke seg å valse selv, ute at dette skal koste en formue. Så tenkte å lodde stemingen. Om noen var interessert i å kjøpe en slik brukt av meg, etter bruk på mitt prosjekt. Eller om det er interesse for å leie for en billig penge. Kom mer en gjerne med tilbakemeldinger om hva dere synes. Dette er link til rulla jeg tenkte på: http://www.gasolin.no/index.php?main_pa ... e589eb8872 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wagon Skrevet Juni 12, 2009 Share Skrevet Juni 12, 2009 Har samme vals selv som du linker til, fungerer utmerket den Hadde jeg vært deg hadde jeg kjøpt og beholdt den selv, du får mest sannsynlig bruk for den flere ganger vil jeg tro.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juni 12, 2009 Share Skrevet Juni 12, 2009 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=116010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Juni 12, 2009 Share Skrevet Juni 12, 2009 Hvis du kjøper en selv,så kan du jo tjene litt penger selv på si Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pål Skrevet Juni 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2009 Ble til at jeg kjøpte meg en. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauso Skrevet Juni 21, 2009 Share Skrevet Juni 21, 2009 grattis med ny gadget i garasjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pål Skrevet Juni 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2009 hehe. Takk takk, håper bare jeg klarer å bruke den nå da. At resultatet blir så bra, at jeg slipper å bruke resten av sommeren på å sveise inn nye hjulbuer og sparkle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rannem Skrevet Juni 21, 2009 Share Skrevet Juni 21, 2009 hvor mye større hjulbuer kan man egentlig få med valsing? Tenker mer på det som er normalt og ikke tyne metallet til bristepunkt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pål Skrevet Juni 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2009 Det vet jeg ærlig talt ikke, har lite kunnskap om emne desverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rannem Skrevet Juni 22, 2009 Share Skrevet Juni 22, 2009 hvor mye større hjulbuer kan man egentlig få med valsing? Tenker mer på det som er normalt og ikke tyne metallet til bristepunkt. Noen andre som har noen idé ang. dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå