EirikL Skrevet Juni 12, 2009 Share Skrevet Juni 12, 2009 Har vært plaget med risting i hele bilen helt siden jeg kjøpte nye felger og regnet med at det var de dårlige demperne mine som var grunnen. Så var jeg innom Wheelie i Fossegrenda i dag tidlig for å levere et sett med hjulbolter. Da jeg gikk ut av bilen, sa karen i porten at jeg hadde høydekast i felgene mine! Vi fant ut at alle felgene var eggeformet Det forklarte jo ristingen. Så jeg fikk en meget god pris på øyeblikkelig retting av de to verste felgene og de satte igang. Da oppdaget de at alle dekkene hadde kast i tillegg. Så etter at felgene var rettet, kjørte jeg opp til Tevo Dekk på Tiller og presenterte problemet. Det var ingen mukking i det hele tatt. De kjørte bilen inn, vrengte av 205/40 dekkene og satte på nye i 215/40. Ingen mellomlegg eller noe. Så nå gjenstår bare retting av de to siste felgene, så er alt som det skal være. Jeg vil med dette rette en stor takk til både Wheelie og Tevo Dekk for glimrende service. Det er alt for mange butikker som ikke kan behandle kundene sine, så jeg synes det var på sin plass å skryte av noen som faktisk har skjønt det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raymond m Skrevet Juni 12, 2009 Share Skrevet Juni 12, 2009 Takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Juni 12, 2009 Share Skrevet Juni 12, 2009 Godt det finnes noen av dem også, ikke bare folk som blir sinte allerede før du har lagt fram problemet =p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juni 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2009 Skulle bare mangle Man hører ofte når folk er misfornøyde, så synes det var greit å gjøre oppmerksom på det motsatte. Var det deg jeg snakket med i butikken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juni 12, 2009 Share Skrevet Juni 12, 2009 Så bra da Tevo dekk virker som en skikkelig bedrift med masse entuiaster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juni 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2009 Jeg merker også en brukbar komfortforskjell på 205 og 215. Bilen er mye mindre stomp over fartshumper og småkanter:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raymond m Skrevet Juni 12, 2009 Share Skrevet Juni 12, 2009 Skulle bare mangle Man hører ofte når folk er misfornøyde, så synes det var greit å gjøre oppmerksom på det motsatte. Var det deg jeg snakket med i butikken? Nei det var butikk sjefen du snakket med men jeg er verksted sjefen der og er på vei til moryana nå så så jeg det her og måtte take tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå