Stian Børresen Skrevet Juni 30, 2009 Skrevet Juni 30, 2009 Mulig jeg kommer med et bud i løpet av morgendagen siden jeg har jobbet litt overtid å tjent en ekstra slant:) Kan jo være greit å ha noe sånt liggende om man plutselig skulle ryke på en billig e30 med OK motor. Men dette kitet er til 2dørs sant?
Clerion Skrevet Juli 4, 2009 Forfatter Skrevet Juli 4, 2009 Det er til 2dørs ja (= kom med ett bud, men vær rimelig =p
Clerion Skrevet Juli 4, 2009 Forfatter Skrevet Juli 4, 2009 Ska kanskje hente meg en e30 i løpet av uka,i såfall er jeg intr Bare å komme =D Ligger her å godgjør seg det Leverer i Lillehammer om du kjøper =p....
Clerion Skrevet Juli 7, 2009 Forfatter Skrevet Juli 7, 2009 Merkelig, totalt har det sikkert vært 10 stk som har sagt de er intr, når ting kommer til stykket, er ingen intr =p Prisen er fin spør du meg Varene er bra Jeg kjører ut innen 10 mils omkrets ca =p..... For folk som bygger banebiler og bare vil ha noe lettvint å poppe på er jo dette genialt. Folk folk med bil på veien også om man gjør det ordentlig.
e30no Skrevet Juli 7, 2009 Skrevet Juli 7, 2009 Bare å skrike hvis du selger i deler, henter bakfangeren på 2timer. (Holder til på den riktige siden av mjøsa )
Clerion Skrevet Juli 9, 2009 Forfatter Skrevet Juli 9, 2009 Det blir umulig å få solgt alt i deler, så tror ikke det går, desverre. Bud ønskes
Nicko Skrevet Juli 10, 2009 Skrevet Juli 10, 2009 Hvor langt ned på prisen er du villig til å gå'a? =)
Clerion Skrevet Juli 13, 2009 Forfatter Skrevet Juli 13, 2009 Også døde den igjen........... Begynner å bli lei usiøriøse folk nå.... Er dere interessert, VÆR interessert, ellers får dere gi faen. Gidder ikke kaste dette etter folk, da offrer jeg heller orginalfangerene på bilen min..... Er det så forbanna dyrt egentlig? Se hva firmaer tar for glassfiberstyling så finner dere ut at dette ikke akkurat er noen upris.
winchester Skrevet Juli 13, 2009 Skrevet Juli 13, 2009 Kan som sagt være interessert i sideskjørtene/dørpanelene..
e30no Skrevet Juli 13, 2009 Skrevet Juli 13, 2009 Kan som sagt være interessert i sideskjørtene/dørpanelene.. Og jeg bakfangeren, da har du vel kun igjen fronten og vingen som du må bli kvitt? Hadde jeg ikke hatt 4 dørs IX så hadde jeg kjøpt hele shiten, men da er det plutslig jeg som sitter med mange deler som jeg ikke blir kvitt
Clerion Skrevet Juli 14, 2009 Forfatter Skrevet Juli 14, 2009 Gidder ikke noe KAN være intr, skal ha interesserte i hele skiten da så jeg slipper å sitte igjen med noe som helst
Clerion Skrevet Juli 19, 2009 Forfatter Skrevet Juli 19, 2009 Jadagitt, setter snart fyr på hele driten i protest =p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå