Superbeetle Skrevet Juni 12, 2009 Skrevet Juni 12, 2009 Jeg har i det siste hatt en "klunke-lyd" fra bakstillingen når jeg løser. Jeg var helt sikker på at det var på tide med nye traversforinger. Men etter å ha sjekket dem idag så er jeg ikke helt sikker på det lengre. Fant en del andre ting som var dårlige og som kunne lage lyd, så det har jeg byttet. Svingakselforingene er ikke slakk i. Har idag byttet: Dempere bak - Bilstein B8 Stabstagforinger bak - org yttre og powerflex indre K-Sport Tårnlagre Opphenget til diff'en virker ok, traversforingene er gjerne ikke god som ny, men tror ikke det er farlig mye slakk. Noen forslag? Kan selve diff'en være slakk i? Bilsteindemperne som stod på var lekkasje i på ene siden og begynt å bli dårlig på andre siden. Skal ikke slikt holde mer enn 2år?
SeiKo Skrevet Juni 13, 2009 Skrevet Juni 13, 2009 Kardangen eller hvordan det skrives... Hadde en slik lyd på en gammel Mazda en gang i tiden. Høres ut som noen dunker et jernrør mor et annet.
BreitBau Skrevet Juni 13, 2009 Skrevet Juni 13, 2009 Sjekk at bolten framme på diffen er dratt til.. Kan også være slark mellom kassa og diffen..
///Mysild Skrevet Juni 13, 2009 Skrevet Juni 13, 2009 på mine er det 10 års garanti.. bør jo være det på dine også! har også en slik lyd, har bestilt mange nye foringer... få noen til å se om diffen din "hopper" når du løser ut kløtsjen i 1 og reverse...
Superbeetle Skrevet Juni 13, 2009 Forfatter Skrevet Juni 13, 2009 på mine er det 10 års garanti.. bør jo være det på dine også!har også en slik lyd, har bestilt mange nye foringer... få noen til å se om diffen din "hopper" når du løser ut kløtsjen i 1 og reverse... Ang garanti på demperne, så skal jeg sjekke ut dette! Takk:) Jeg har nye traversforinger liggende(powerflex) så vurderer å bytte dem. Men tror ikke det er det. Fikk et hett tips om drivknuter, tror dette er verdt å sjekke oppi, men aner ikke hvordan man evt kan kontrollere disse? Svingarmsforingene var helt fine!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå