stiann Skrevet Juni 12, 2009 Share Skrevet Juni 12, 2009 ble stoppet i dag av biltilsynet. og fikk mangellapp på senkesett. har pappirer på dette så det skal nok ordne seg. men jeg har og 7,5x18 felger med 225/40/18 dekk og et er 42. biltilsynet sa ikke noe på hjulene, men regner med at de kommer tilog hakke på disse når jeg skal vise bilen. jeg har ingen pappirer på felgene da disse er noen billig navnløse felger. men disse skal jo gå greit angående rulleomkrets og innpress. men må jeg ha pappirer alikevel? noen som eventuelt vet hvor jeg kan skaffe pappirer? bilen dette sitter på er en 94mod e36 cab. senkesette er supersport 40/20 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mariusea Skrevet Juni 12, 2009 Share Skrevet Juni 12, 2009 henn ble du tatt? ser biltilsynet overalt om dagen,i hamar,løten å elverum. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiann Skrevet Juni 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2009 ja de er bra iverige om dagen. ble stoppet ved uthus krysset. var egentlig belte kontroll. de trodde jeg kjørte uten belte, men gjorde ikke det. så da måtte de finne på noe annet tull. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mariusea Skrevet Juni 12, 2009 Share Skrevet Juni 12, 2009 kjett det da, var bra jeg var sengeliggende idag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiann Skrevet Juni 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2009 joa, men er jo greit og få dette godkjent og. men det er disse felgene jeg er litt bekymret for ettersom jeg ikke har noe pappirer på de. kun fakturaen som det står 7,5x18 et42 og hva slags dekk som sitter på de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mariusea Skrevet Juni 12, 2009 Share Skrevet Juni 12, 2009 sett på noen orginale felger da? med riktig dim. for du må vell vise bilen nå som du ble stoppa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiann Skrevet Juni 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2009 ja fikk mangellapp så må vise. har ingen orginal felger så sliter litt der ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mariusea Skrevet Juni 12, 2009 Share Skrevet Juni 12, 2009 kan få sommerfelga mine når je får dem av tidligere eier som je kjøpte bilen av, får dem over neste uke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiann Skrevet Juni 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2009 knall bra. tusen takk. da ordner dette seg vis jeg ikke får til noe pappirer på at de jeg har er godkjente da. er det lovelige dekk på disse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mariusea Skrevet Juni 12, 2009 Share Skrevet Juni 12, 2009 ja er lovlige dekk, må bytte bak dekk bare, men det gjør je med engang felga er i hus. er org 16",så blir ikke noe problem. men send på en PM du når du har fått time til biltilsynet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiann Skrevet Juni 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2009 da sender jeg deg en pm vis jeg trenger felgene dine jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
artofdesign Skrevet Juni 12, 2009 Share Skrevet Juni 12, 2009 Eller så kjøper du noen som står på hoggern. Koster deg nok noen hundrelapper bare. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiann Skrevet Juni 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2009 har lest litt på lovdata nå og under Kap. 13. Hjul, dekk. og sånn jeg forstår dette så trenger ikke jeg og godkjenne hjulene mine. ettersom disse er innenfor + - 5% av orginal rulleomkrets og jeg ikke forandrer sporvidden men mer en 15mm. så da får jeg bare prøve og vise den med hjulene og se hva de sier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
artofdesign Skrevet Juni 12, 2009 Share Skrevet Juni 12, 2009 Så må dekkene være innenfor hjulbuen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiann Skrevet Juni 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2009 Så må dekkene være innenfor hjulbuen. ja det er klart men med 7,5" brede felger med orginal innpress så er jo ikke det noe problem vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå