bimmersmakkverk Skrevet Juni 13, 2009 Share Skrevet Juni 13, 2009 svart skinn interiør, svart taktrekk, dørtrekk svart skinn, m-tech ratt, m-tech girkule med lys, m5 innstegs lister, m5 speil, front fanger og bak fanger, listene på dørene mot sideskjørt, shadowline lister, bakrute senker, bremser, k-sport understell++++ noen som har? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Juni 13, 2009 Share Skrevet Juni 13, 2009 Har det meste på blå bilen min vettu;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EsrEveR Skrevet Juni 13, 2009 Share Skrevet Juni 13, 2009 svart skinn interiør, svart taktrekk, dørtrekk svart skinn, m-tech ratt, m-tech girkule med lys, m5 innstegs lister, m5 speil, front fanger og bak fanger, listene på dørene mot sideskjørt, shadowline lister, bakrute senker, bremser, k-sport understell++++ noen som har? jeg tar hele interiøret ditt! bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmersmakkverk Skrevet Juni 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2009 tbusa, stemmer det:) vil se om jeg kan få kjpt det billigere løst, men m5 fangerene er viktigst;) i denne annonsen;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmersmakkverk Skrevet Juni 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2009 EsrEveR, dette er ønskes kjøpt:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EsrEveR Skrevet Juni 13, 2009 Share Skrevet Juni 13, 2009 Faen:p bomma litt kan du si:p litt trøtt i dag:p Sorry:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmersmakkverk Skrevet Juni 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå