Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Enig, ser ikke bra ut.. Har lurt på å bytte den ut med en uorginal spiller, men har lyst å beholde knappene på rattet i funskjon.

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Har lurt litt på Hartge Classic replika eller Dotz mugello.. Folk kan vel google visst en er i tvil hvordan de ser ut. Andre forlag? :)

Skrevet

Hartge felgene du har bilde av, er vel av Hartge Classic 2? eller tar jeg helt feil?

Tenkte på de som GS har hatt i alle år som er replika. Classic 2 vet jeg ikke om finnes i replika?? Orginale blir sikkert litt i dyreste laget :wink:

Skrevet

Flott bil:) Knappene på rattet beholder du hvis du kjøper overgang fra bmw med multifunksjonsratt til f.eks pioneer eller apine, alt ettersom, har prøvd begge merkene og det funker bare godt. :)

Skrevet
Flott bil:) Knappene på rattet beholder du hvis du kjøper overgang fra bmw med multifunksjonsratt til f.eks pioneer eller apine, alt ettersom, har prøvd begge merkene og det funker bare godt. :)

Å?? dette var nytt for meg! genialt forum! hvor selges dette? :D

Skrevet
Hartge felgene du har bilde av, er vel av Hartge Classic 2? eller tar jeg helt feil?

Tenkte på de som GS har hatt i alle år som er replika. Classic 2 vet jeg ikke om finnes i replika?? Orginale blir sikkert litt i dyreste laget :wink:

GS selger Hartge classic replica :)

Her er Hartge Classic 2 :

usucp7dfa6y23fow5vvx.jpg

Skrevet

Har ikke merket noe til vann nei, kan du spesifisere hvor evt det har lekket?

Noen som vet om Hartge Classic 2 selges som replika??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...