HelgeS Skrevet Juni 14, 2009 Forfatter Skrevet Juni 14, 2009 Enig, ser ikke bra ut.. Har lurt på å bytte den ut med en uorginal spiller, men har lyst å beholde knappene på rattet i funskjon.
HelgeS Skrevet Juni 15, 2009 Forfatter Skrevet Juni 15, 2009 noen som har felgforslag til bilen? evt andre modifiseringer?
Christopher Skrevet Juni 15, 2009 Skrevet Juni 15, 2009 BBS er aldri feil Kan du ikke vise oss noen du har tenkt på heller?
HelgeS Skrevet Juni 15, 2009 Forfatter Skrevet Juni 15, 2009 Har lurt litt på Hartge Classic replika eller Dotz mugello.. Folk kan vel google visst en er i tvil hvordan de ser ut. Andre forlag?
Christopher Skrevet Juni 15, 2009 Skrevet Juni 15, 2009 Hartge Classic Jeg synst Dotz felgene var pene
HelgeS Skrevet Juni 15, 2009 Forfatter Skrevet Juni 15, 2009 Hartge felgene du har bilde av, er vel av Hartge Classic 2? eller tar jeg helt feil? Tenkte på de som GS har hatt i alle år som er replika. Classic 2 vet jeg ikke om finnes i replika?? Orginale blir sikkert litt i dyreste laget
Christopher Skrevet Juni 15, 2009 Skrevet Juni 15, 2009 Jeg bare googla kjapt så egentlig ikke skikkelig etter. Skal fikse! Men lettere for folk å se nå.
marius325i Skrevet Juni 15, 2009 Skrevet Juni 15, 2009 Flott bil:) Knappene på rattet beholder du hvis du kjøper overgang fra bmw med multifunksjonsratt til f.eks pioneer eller apine, alt ettersom, har prøvd begge merkene og det funker bare godt.
HelgeS Skrevet Juni 15, 2009 Forfatter Skrevet Juni 15, 2009 Flott bil:) Knappene på rattet beholder du hvis du kjøper overgang fra bmw med multifunksjonsratt til f.eks pioneer eller apine, alt ettersom, har prøvd begge merkene og det funker bare godt. Å?? dette var nytt for meg! genialt forum! hvor selges dette?
kennetht Skrevet Juni 15, 2009 Skrevet Juni 15, 2009 Hartge felgene du har bilde av, er vel av Hartge Classic 2? eller tar jeg helt feil?Tenkte på de som GS har hatt i alle år som er replika. Classic 2 vet jeg ikke om finnes i replika?? Orginale blir sikkert litt i dyreste laget GS selger Hartge classic replica Her er Hartge Classic 2 :
///Mysild Skrevet Juni 16, 2009 Skrevet Juni 16, 2009 mauro sin gamle ja... utrolig at ingen kvitter seg med de felgene! lekekr denne! trekker den fortsatt vann inn bak?
HelgeS Skrevet Juni 16, 2009 Forfatter Skrevet Juni 16, 2009 Har ikke merket noe til vann nei, kan du spesifisere hvor evt det har lekket? Noen som vet om Hartge Classic 2 selges som replika??
///Mysild Skrevet Juni 16, 2009 Skrevet Juni 16, 2009 husker bare det reservehjulet badet når det regnet ^^ men det er sikkert fikset...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå