Gå til innhold

Ønskes kjøpt E34 M5 3,8 (trenger tips!)


Simen!
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 84
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 1 month later...

Det går bare en svart M5 i byn og den er orginal;)

men er en rød i byn som er ombygd av han

Om det er den samme svarte som har gått der et par år så VET jeg at den er ombygd .. ;)

Den svarte som går i Florø er ikke ombygd, men oppbygd av Helge Vik. Det var medeieren i Koed Danmark som eiet den før. Den er importert og så var det noe chassinr bytte osv.. Husker ikke helt hvordan det var. Var noe med motor, girkasse og bakaksel og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Må bare beklage M5captain og si at du har nokk feil. Veit ikkje kas M5 du trur det er snakk om, men er værtfall ikkje nokke svart M5 her i byn som er om-bygd. Trur det aldrig har vært det heller. Bilen der er snakk om er bygd på eit orginalt M5 karosseri. Og det SIER EIGEREN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan dere ta den diskusjonen på pm?

Den er grei , er egentlig ikke så nøye da jeg hverken skal kjøpe eller selge noe..

Men her er nok av de som utgir ombygde,oppbygde og triksede biler som Orginale, og enkelte biler har historikk som absolutt ikke tåler dagslys. Så best å sjekke nøye. Strøken og orginal er vel noen ord som blir misbrukt litt vel mye i annonsetekster etter min mening .

lykke til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan dere ta den diskusjonen på pm?

Den er grei , er egentlig ikke så nøye da jeg hverken skal kjøpe eller selge noe..

Men her er nok av de som utgir ombygde,oppbygde og triksede biler som Orginale, og enkelte biler har historikk som absolutt ikke tåler dagslys. Så best å sjekke nøye. Strøken og orginal er vel noen ord som blir misbrukt litt vel mye i annonsetekster etter min mening .

lykke til..

Er enig i poenget ditt, bare tenker litt på han som vil ha seg bil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...