Rovderacing Skrevet Juni 21, 2009 Skrevet Juni 21, 2009 kan det vere av interesse med bytte i en 1974 1602 med bur, sabelt belter og stoler, eu godkjent med skilt?
stiann Skrevet Juni 21, 2009 Forfatter Skrevet Juni 21, 2009 kan det vere av interesse med bytte i en 1974 1602 med bur, sabelt belter og stoler, eu godkjent med skilt? kan jo vere interesangt det, men det spørs jo helt hvordan bilen din ser ut da. og er den godkjent med bur?
bmwhans Skrevet Juni 21, 2009 Skrevet Juni 21, 2009 gi meg et bud da så får vi se spørs hva du skal ha for reisa. er ræva på å gi bud. si minstepris
bmwhans Skrevet Juni 21, 2009 Skrevet Juni 21, 2009 skal tenke litt fort på det! de delebyttene su har gjort osv i motoren er gjort ordentlig? tviler ikke på deg, men gidder ikke kjøpe hvi den starter å gå ureint osv..
stiann Skrevet Juni 21, 2009 Forfatter Skrevet Juni 21, 2009 skal tenke litt fort på det!de delebyttene su har gjort osv i motoren er gjort ordentlig? tviler ikke på deg, men gidder ikke kjøpe hvi den starter å gå ureint osv.. ja ja det er ordenlig gjort det vettu. var bare fjerde gir som glapp ut av gir engang i blandt. når jeg først hadde den oppe så ble også stempel fjærer byttet. var ikke slitt, men greit og bytte når den først var oppe. 2. og 3. gir var det ikke noe problem med, men var antydning til slitt på ingrepet derfor ble disse også byttet samt sjalte gafler. motoren er veldig lettstartet og går rent og fint. bak dekk kan med fordel byttes ettervert da disse er litt slitt.
stiann Skrevet Juli 19, 2009 Forfatter Skrevet Juli 19, 2009 mye gir du i mellom da? tilstand på sykkelen din?
iNthe Skrevet Juli 19, 2009 Skrevet Juli 19, 2009 helt topp stand, nettopp byttet en god del på den.. kan sende pm.. tenkte rundt 14 tusen for den, så jeg måtte jo gitt 14 til deg:)
olsen123 Skrevet Juli 24, 2009 Skrevet Juli 24, 2009 hvordan går denne i forhold til en feks 450? Mye bedre drag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå