Vollan Skrevet Juni 13, 2009 Share Skrevet Juni 13, 2009 Noen her som har en billig getrag kasse til volvo med løst clutch-hus? Send meg en melding på 93018378 hvis noen har! Helst Akershus området Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Juni 13, 2009 Share Skrevet Juni 13, 2009 Litt feilpost? ... Denne la du under "BMW-deler selges"... Prøv heller under "Ønskes kjøpt" ? (free bump ) Har forresten bmw Getrag kasse med løst clutchhus om du vil modde fester osv for å få den til å passe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Juni 13, 2009 Share Skrevet Juni 13, 2009 Hvis du vil ha bedre respons, lag deg bruker på bilforumet.no og Volvo delen der Ikke på et BMW forum. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juni 14, 2009 Share Skrevet Juni 14, 2009 han skal vell ha en bmw girkasse han skal ha på volvoen sin? er jo MANGE volvoer med bmw kasse. og jeg vil si det blir riktig å spørre etter en bmw kasse på ett bmw forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vollan Skrevet Juni 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2009 Ehm, jah litt feil posta kanskje. Men var litt seint i natt kan man si Var det je tenkte at det må være noen på ett BMW-forum som har en slik kasse. Så det er grunnen. Ser folk snakker om 262 kasser osv, men je har ikke noe peiling på hva som er til hva. Så er mer eller mindre bare interessert i en med løst clutch hus så je kan få smelt på ett fra volvo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icemanM5 Skrevet Juni 14, 2009 Share Skrevet Juni 14, 2009 Synes spørsmålet er riktig postet jeg! Det er jo tross alt ei BMW-kasse han skal ha tak i.... Så å søke på volvo-forum etter bmw-deler er vel etter min mening å senke søketreffene betraktelig... men men, mulig det bare er jeg som ser det sånn..... Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juni 14, 2009 Share Skrevet Juni 14, 2009 Volan. du skal enten ha 262, 262 cr(1gir ned) eller 265 kasse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vollan Skrevet Juni 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2009 Tusen hjertelig Morty Da veit je det Men har ikke 260 løst clutch hus også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juni 14, 2009 Share Skrevet Juni 14, 2009 260 har ikke løst hus nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vollan Skrevet Juni 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2009 Okei, trudde det seh Men da veit je i hvertfall hva som skal kjøpes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vollan Skrevet Juni 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2009 Bump! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oberland Skrevet Juli 16, 2009 Share Skrevet Juli 16, 2009 hei! har en 262 kasse i topp stand. kom med bud.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå