torodd Skrevet Juni 14, 2009 Skrevet Juni 14, 2009 Hvordan få av ratte på e36? nå er ratte av Hvordan få ut teningslåsen hel? går det? av og til når jeg prøver og starte bilen, sviver bare teningslåsen med nøklen rundt og ingen ting skjer..
lovilov Skrevet Juni 14, 2009 Skrevet Juni 14, 2009 Ta av air bagen å skru opp muttern eller skruen som siiter bak bagen.. Jeg ville ha koblet av bateriet på bilen før jeg har tatt av air bagen,,,å koble det til etter at bagen er på plass igjen... Slipper feil koder da.. Hvis ikke du skal på med et ratt ut`n bag...
torodd Skrevet Juni 14, 2009 Forfatter Skrevet Juni 14, 2009 Hvordan får jeg av airbaggen?(hel) er det jeg egentlig lurer på.. Alså hvordan sitter airbagen festet til ratte??
lovilov Skrevet Juni 14, 2009 Skrevet Juni 14, 2009 Er det ikke noe hull på baksiden??? Et på hver side,,der er det en skrue inne i hvert hull tenker jeg.... Er lenge siden jeg har vært borti noe sånt så jeg husker ikke helt 100%...
bmwkizn Skrevet Juni 14, 2009 Skrevet Juni 14, 2009 du får av airbagen hel ja..kobla fra batteriet..så er det to skruer på baksisen av rattet for å ta av airbagen..deretter løsne den store mutteren i senter Da er rattet av
torodd Skrevet Juni 14, 2009 Forfatter Skrevet Juni 14, 2009 takker neste spørsmål: Hvordan få ut teningslåsen hel.. av og til når jeg skal starte bilen så sviver bare teningslåsen med nøklen rundt... og ingen ting skjer..
Jås Skrevet Juni 14, 2009 Skrevet Juni 14, 2009 Du må ta en tynn streng,for eks ei hårnål og rette ut denne. skal være en liten knekk i enden.Vri nøkkelen til posisjon en,og stikk inn hårnåla i det lille hullet du ser ved siden av nøkkelen. Det skal gå og få ut låsen hel,men den sitter ganske,og er litt knotete å få den ut. Grunnen til at den går rundt er at en liten tapp er knekt\delvis knekt,så du må belage deg på å skifte låsen.
GeirAndre Skrevet Juni 14, 2009 Skrevet Juni 14, 2009 japp japp.. er to små skurer på baksiden av tenningslåsen så kan du ta av sluttstykket på tenningslåsen så kan du bruke en skrutrekker å starte bilen!
Jås Skrevet Juni 14, 2009 Skrevet Juni 14, 2009 japp japp.. er to små skurer på baksiden av tenningslåsen så kan du ta av sluttstykket på tenningslåsen så kan du bruke en skrutrekker å starte bilen! Og rattlåsen da? Den får du ikke av om låsen bare går rundt... Men for all del,blir en spennendes (kort) tur uten å kunne styre...
GeirAndre Skrevet Juni 14, 2009 Skrevet Juni 14, 2009 åja.. var litt kjapp og leste ikke alt.. nei, da må du borre ut knekkskruene på tenningslåsen da så kan du tute å kjøre. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå