2takt Skrevet Juni 14, 2009 Share Skrevet Juni 14, 2009 Hei, Har et problem med tenningen på bilen, får ikke stoppet bilen. Tenningen står på hele tiden, kan ta ut nøkkelen men bilen går fortsatt. Radion slår seg av, men bilen går fortsatt og har lys. Problemet kom når jeg stod og vasket bilen, så kan jo ha kommet vann/fukt inn et sted, men noen som kommer på et sted å begynne å feilsøke? Vil det hjelpe å ta en diagnose (har carsoft liggende) `? Er jævlig stress å koble av batteriet hele tiden sånn at det ikke tappes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snake____1 Skrevet Juni 16, 2009 Share Skrevet Juni 16, 2009 Bytte tenningslås kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWforalle Skrevet Juni 16, 2009 Share Skrevet Juni 16, 2009 Jeg hadde samme problem med en 1997 E36 323 Coupé. Det var ingen annen utvei enn å bytte tenningslås. Denne måtte bestilles fra BMW i Tyskland, så det tok litt tid før den kom på plass. Ca. en uke tror jeg det var. Ikke helt billig heller, men må man så må man. Du får først sjekke med noen som har skikkelig peiling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå