Tom-Erik ///M5 Skrevet August 14, 2009 Forfatter Share Skrevet August 14, 2009 Skulle gjerne kjøpt, men er litt dyr. Da kan du prøve og bygge en selv!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW89 Skrevet August 14, 2009 Share Skrevet August 14, 2009 har du solgt tilteren jeg er intresertt ??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom-Erik ///M5 Skrevet August 21, 2009 Forfatter Share Skrevet August 21, 2009 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreee Skrevet August 21, 2009 Share Skrevet August 21, 2009 Hmm.. Tenke tenke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom-Erik ///M5 Skrevet September 5, 2009 Forfatter Share Skrevet September 5, 2009 Bilen selges for 50.000kr Kun SERIØSE HENDVENELSER for mere info RING meg på: 47631559 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325demon Skrevet September 5, 2009 Share Skrevet September 5, 2009 synd motoren ikke er starta igjen:( ellers hadde jeg kjøpt den på dagen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom-Erik ///M5 Skrevet September 5, 2009 Forfatter Share Skrevet September 5, 2009 Motoren er starta og jeg har kjørt med den etter lager skifte... Men den er kun kjørt pent.. Det står det på første siden.. Før dere tar KONTAKT les hele tråden.. Drit lei av at folk lurer på hva som må gjøres med bil. For det STÅR DET I ANONNSEN.... OG BILEN SELGES KOMPLETT... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet September 6, 2009 Share Skrevet September 6, 2009 meget synd du ikke ga lyd fra deg om at den ikke ble solgt som du sa du skulle, har til og med purret på deg, men ikke svar. litt kjipt for nå har jeg nettopp kjøpt en annen bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet September 6, 2009 Share Skrevet September 6, 2009 Skiltnr? Muligens det er gammle bilen til ein kompis.. SP.....? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom-Erik ///M5 Skrevet September 6, 2009 Forfatter Share Skrevet September 6, 2009 meget synd du ikke ga lyd fra deg om at den ikke ble solgt som du sa du skulle, har til og med purret på deg, men ikke svar. litt kjipt for nå har jeg nettopp kjøpt en annen bil. Bilen var solgt og den. Men kjøper hadde vist ikke penger alikevlel Skilt nr er sp97258 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg