Alsmarken Skrevet Juni 14, 2009 Skrevet Juni 14, 2009 Hei. Jeg ble i natt på kjørt av en polakk, og lurer nå på hva listeprisen på bilen min er? For bilen blir nok kondendert, siden hele bakstillingen er skev :S Feste til bakakslingen knakk :S Er det noen som vet hva jeg kan få igjen, så er jeg veldig takknemmelig for det EDIT: Det er en 1993 mod, og gått 275000km av utstyr så har jeg mellomste kjøre computeren. Og elektriske vinduer, om de skulle hjelpe på :S Mhv Ole Christian
Torbjørn E39 Skrevet Juni 14, 2009 Skrevet Juni 14, 2009 Om jeg skulle tippe vil jeg nok si at du sannsynligvis får igjen mere på forsikringen enn det du kunne solgt den for. Ellers kjekt å vite årsmodell, litt om km.stand og utstyrsmessig.
Alsmarken Skrevet Juni 14, 2009 Forfatter Skrevet Juni 14, 2009 Ja Jeg hadde vikeplikt for høyre, men jeg var så langt inn i krysset, at skylden bli overflyttet på han fikk jeg høre. Kan det stemme? han traff meg ved bensinlokket :S Takker for rask respons
kbteknik Skrevet Juni 14, 2009 Skrevet Juni 14, 2009 da har du flaks.... se på finn hvad de koster der, du kan krangle det til et gjennemsnitt, og kanskje beholde bilen til deler
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå