Mekketom Skrevet Juli 9, 2009 Share Skrevet Juli 9, 2009 Pris for bensintank? plast eller stål? e34 sedan? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Juli 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2009 Pris for bensintank? plast eller stål? e34 sedan? Det husker jeg ikke helt i farta Skal sjekke det opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mekketom Skrevet Juli 9, 2009 Share Skrevet Juli 9, 2009 Har du ei komplett takluke til e34 sedan? pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Juli 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2009 Hei igjen. Bensintank er i plast. 600kr Takluke må jeg sjekke.. evt. frakt kommer i tillegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
palma Skrevet Juli 11, 2009 Share Skrevet Juli 11, 2009 hei trenger dører uten rust til e34 touring framme å bak så lurer på hvilken farge er det du har til salgs? tror min heter BROKAT ROT eller noe sånt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Juli 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2009 Skal undersøke dette.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Juli 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2009 Har begge bakrøder + høyre framdør. Har ikke førerdør tror jeg.. Får du hentet eventuelt? Skal undersøke med farger.., men er nok oppbevaringsriper/bulker, så bør lakkes. Er nok ikke noe ille greier.., men lakk skader ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerE46 Skrevet Juli 22, 2009 Share Skrevet Juli 22, 2009 Du har ikke tilfeldigvis Ac bryter og bakluke åpner (bryter) til touring? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Juli 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2009 Skal sjekke. Evt hör med BMW-Marianne her pä forumet. Er pä ferie i tyskland nä. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet August 26, 2009 Forfatter Share Skrevet August 26, 2009 OPP. Må vel være noen som kan trenge noe?? Bud er lov. Bare å spørre også.., blir nok enige. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffos90 Skrevet Januar 4, 2013 Share Skrevet Januar 4, 2013 har du m50b20 toppdeksel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe34t Skrevet Januar 4, 2013 Share Skrevet Januar 4, 2013 Hva har du av forestillings deler til e36? Ikke nøye om det e litt slakk å sånn... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Januar 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2013 Mye Fra 316->328 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe34t Skrevet Januar 5, 2013 Share Skrevet Januar 5, 2013 Styre stage, fjærer, bruer og stikk varslinger e for bruks være her i gården, priser.? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerE46 Skrevet Januar 5, 2013 Share Skrevet Januar 5, 2013 Jeg trenger eksos bakre og midtre til e34 520 i stv. Har du det? Grisebillig må det selvfølgelig være også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå