Gå til innhold

Ryddesalg ST-Import.no

Anbefalte innlegg

• Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

tviler, syntes fyren virker veldig useriøs!

venter på noen m3 lykter av han som han skulle sendt får lenge siden, heldighvis så er forhåndsbetaling neinei får meg.. så

men useriøst!

Skrevet

Hei, hva snakker du om lloydsb.. dette kjenner meg jeg ikke igjen i?

Skrevet

Og ja, jeg har de touringlyktene på lager. Kun ett sett igjen!

Skrevet
Hei, hva snakker du om lloydsb.. dette kjenner meg jeg ikke igjen i?

sjekk pm ene dine..

skulle ha de m3 lyktene du hadde tilbud på .. Du har lenge sagt de er sendt(er gått over 1 måned nå)

ser ikke noe lykter jeg.

Skrevet

Har akkurat samme erfaring , er over 1mnd siden jeg bestillte m3 front og grøftelys hos st-import , å har enda ikke sett snurten av noe!

Har prøvd å ringe , å fikk svar en gang ! Da skulle han liksom ta kontakt med meg så snart han hadde fått sjekket opp ordren, hørte aldri noe mer om det å nå tar han ikke telefon.

USERIØS syns jeg!

Uheldigvis er alt jeg har bestilt forhåndsbetalt , så de pengene ser jeg vell aldri igjen.. :evil:

Skrevet

Slaesj: Varene dine er sendt, akkurat som jeg sa - fikk en fanger med tåkelys i retur som ikke var adressekort på - det er mulig at det kan være din. Angående telefonen så har den vært død i 3-4 dager. Vil du ha ny fanger tilsendt med tåkelykter så kan du bekrefte det her, vil du ha pengene tilbake så send meg kontonummer på pm eller sms. Skjønner godt at du er frustrert, har hatt ferie og dermed har kapasiteten vært noe redusert.

Mvh Stig

ST-Import.no

Skrevet

hei. bestillte en m3 fanger til en e36 på nettbutikken din for kanskje en uke siden.. så du var utsolgt... kan kjøre med reklame om du vil på banebilen om du greier å skaffe fanger iløpet av uka...betaler selfølgelig for fangeren i tilegg..

Skrevet

Jeg kan levere den type II fangeren, den er på lager. Den er identisk med den du har bestilt bare det er fast lippe, flere og flere kjøper denne fangeren og har fått kun gode tilbakemeldinger. Om du ikke ønsker å lakke leppa er det bare å maskere den! I tilegg er den billigere:) 1990,-

Skrevet
Jeg kan levere den type II fangeren, den er på lager. Den er identisk med den du har bestilt bare det er fast lippe, flere og flere kjøper denne fangeren og har fått kun gode tilbakemeldinger. Om du ikke ønsker å lakke leppa er det bare å maskere den! I tilegg er den billigere:) 1990,-

er denne med løse lister?altså monteres den på samme måte som orginal fangeren?

du har ikke en løs "m3 look" deffusor til orginal fanger?

Skrevet

marius: denne er med løse lister ja, samme montering som den originale! Anbefales. Angående diffusor til org fanger så har jeg ikke fått inn dette på lager ennå, har en til m3 bakfanger liggende, men aner ikke om den passer!

lloydsb: kan sende ut lykter til deg i dag om du ønsker det:)

Skrevet
marius: denne er med løse lister ja, samme montering som den originale! Anbefales. Angående diffusor til org fanger så har jeg ikke fått inn dette på lager ennå, har en til m3 bakfanger liggende, men aner ikke om den passer!

lloydsb: kan sende ut lykter til deg i dag om du ønsker det:)

kunne du ha sendt meg en slik front,gjærne fått den avgårde i dag om det er mulig..

Skrevet

Jepp.. Sender den i dag! Leverer den direkte på postterminalen så blir den sendt videre i dag!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...