oledra Skrevet Juni 15, 2009 Share Skrevet Juni 15, 2009 Ønsker å kjøpe øverste rulle for reim til dynamo m50b20. Gjerne også brukbar reim og boltar til å feste dynamo. Holder på å bygge opp ein m50 motor der dette mangler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer Arne Skrevet Juni 15, 2009 Share Skrevet Juni 15, 2009 Har ei helt ny reim fra biltema. Kun tatt ut av esken. Ny pris er 139,- tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oledra Skrevet Juni 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2009 Har ei helt ny reim fra biltema. Kun tatt ut av esken. Ny pris er 139,- tror jeg. Håper å få kjøpt reimhjul og reim fra noen. Noen som har? Tenkte ikke på at dette manglet da jeg kjøpte dynamo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JTS77 Skrevet Juni 22, 2009 Share Skrevet Juni 22, 2009 Har alt det der, bare si nummeret på det du trenger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oledra Skrevet Juni 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2009 Har alt det der, bare si nummeret på det du trenger.. Takker for svar, har fått tak i allt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå