Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noken som trur goldline felgane hadde passa på en topaz blå e 46 sedan? Er 8x18 et35 litt smalt eller passelig uten å valse hjulbuer? Bør eg gå for 225 eller 235 breie dekk? Eg spør sikkert domt, men vil ikkje tabbe meg ut med å kjøpe feil..

Skrevet

De skal passe godt på en E46. Trenger hvertfall ikke valse hjulbuen noe. Kan putte på mye bredere felger uten å valse... Er heller litt smalt enn for bredt :P

Er selv fan av litt strekk på dekkene, så ville hvertfall ikke satt på bredere enn 225 dekk.

Skrevet

Takk for svar.. Eg såg på den felgpakken med dekk.. Der var 2 alternativ, enten 235 eller 225.. Men eg tenkte at siden impresset er et35 so bygger det bra ut i hjulbuene.. Var ikkje so mangen alternativ med goldline felgpakker..So du ville ha valgt 225 pakken? Eller andre felgpakker du heller ville ha valgt? Men korleis trur du det vil bli på en topazblå e46?

Skrevet

Jeg har sett på disse felgene i 18" med 225dekk idag hos Gs, jeg ville aldri satt dem på en E46.. Syntes de såg både små og smale ut.. Iallefall smale.. Blir nok en heller kjedelig look.

De hadde fortjent å være i 19" eller iallefall bredere og med 255/35-18 bak..

Skrevet

Vil gjerne ha anbefalinger=) Må finne ut ka felgtype eg bør velge og som ikkje vil subbe i hjulbuane på en sedan e46.. Skal kjøpe før tilbudet går ut=) Ka vil passe på en topaz blå bil? Eg maser, men må mase litt for å oppnå kontakt...

Skrevet

Hvor mye penger har du tenkt å bruke da?

Hartge Replica i 19" er pent på E46, de får du både med 235 dekk foran og bak, eller med 265 bak. Vet ikke om 265 går uten å subbe.

Ikke så spennende gjerne, men de kler E46 utrolig bra!

460f0203c73d55cd1517b901a973be1d.jpg

Ser nok enda bedre ut på en mørk bil..

Evt

Gs T152/S02, BBS LM replica.. Disse kan være kul på E46, men da må den være bra senket!

PICT0010.jpg

(er mulig disse er 19"? GS selger kun 18")

Liker bare ikke de goldline felgene, syntes ikke de ser særlig bra ut i virkeligheten. De reklamerer også med bred kant(80mm bak), men eneste grunnen til dette er at senteret er en svær bue på..

Skrevet

Stjeler tråden litt. hva med Gull-felger på sølv bil, er det helt bak mål?

Skrevet
Stjeler tråden litt. hva med Gull-felger på sølv bil, er det helt bak mål?

Kommer vel litt an på felgene.. Sølvgrå E30 M3 med Bbs Rs i gull er jo ganske gromt..

På E46 ville jeg hatt 19-20" i såfall.. 18" til E46 bør være brede og bilen lav 8)

Men det er meg :wink:

Skrevet

Takker for svar! Bilen er ikkje senka, men kjem til å bli littegrann senka seinare.. Vil helst ikkje ha meir enn 18" for comforen sin del.. Den blir dårlig nok med 18".. Vil helst ha felg med bred kant bak, treng ikkje vere so bred kant framme.. skal helst ikkje koste meir enn 10000kr for en felgpakke med dekk..Ja no vart eg usikker på goldline felgane! Lurer litt på desse felgane her hos gs :

http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... r/6027.jpg

eller:

http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... /45754.jpg

Men blir dei for breie bak 9.5" et43..Eller 9.5 et45? Sedan har vist litt mindre hjulbuer bak,vil ikkje ha en bil som subber! Er virkelig i tvil her..

Skrevet

Av de alternativene så ville jeg gått for Alpinakopiene..Syntes de kan være kule på rette bilen :)

Jeg merker ikke noe forskjell på selve komforten om jeg kjører med 17" eller 18" på min bil, men med 19" begynner det gjerne å bli litt lav profil..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...