thoslags Skrevet Juni 16, 2009 Forfatter Skrevet Juni 16, 2009 Hehe, flott, Var dei eg hadde mest lyst på.. Men trur du ikkje dei blir for breie bak? Blir drit om det tar borti..
Superbeetle Skrevet Juni 16, 2009 Skrevet Juni 16, 2009 er ikke helt ekspert på E46, men tror folk kjører med disse dimensjonene uten at det subber. Vil nok også være bedre med 18" kontra 19" edit: Både Lm replicaene i 18" og hartge replica får du jo til under 10000kr, så er jo litt å velge i Jeg ville styrt unna slike kromfelger også, da jeg innbiller meg at det ofte er litt tvilsom kvalitet på denne slik at belegget løsner og flasser av.
thoslags Skrevet Juni 16, 2009 Forfatter Skrevet Juni 16, 2009 ok... Ja håper på det alså.. Impressen var jo tilnærma lik original impressen.. Får vel satse på dei felgane eg då og håpe på det beste.. Er det noken andre som har ei formening om det kan bli for bredt bak med dei felgane so skrik ut! Takk for responsen..
thoslags Skrevet Juni 16, 2009 Forfatter Skrevet Juni 16, 2009 Kor man får kjøpt Lm replicaene i 18" og hartge replica då?
Superbeetle Skrevet Juni 16, 2009 Skrevet Juni 16, 2009 Kor man får kjøpt Lm replicaene i 18" og hartge replica då? på gs
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå