MonsterE46 Skrevet Juni 16, 2009 Share Skrevet Juni 16, 2009 Hei.. har problemer med at ene kjøre lyset på høyre side ikke alltid fungerer når jeg staret motoren, når jeg tar å skrur på den man fester lyset til lykten med på null så fungerer det helt fint:S Når jeg setter den låsen liksom til åpen/0 så fungerer lyset helt fint alt det derre. men når jeg låser den fast slik som den skal være så fungerer det ikke. Noen som har vært borti dette før? eller har peiling på ka som feiler det? hehe:) På forhånd takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonsterE46 Skrevet Juni 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2009 ingen som har opplevd dette før, eller har noe lunne peiling på ka som feiler den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennski Skrevet Juni 16, 2009 Share Skrevet Juni 16, 2009 Mest sannsynlig dårlig kontakt et sted. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauso Skrevet Juni 16, 2009 Share Skrevet Juni 16, 2009 Mest sannsynlig dårlig kontakt et sted. +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet Juni 16, 2009 Share Skrevet Juni 16, 2009 Prøv med et nytt rele. Jeg hadde samme problem og det løste seg etter relebytte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå